Gjest være eller ikke være Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Plutselig ble venstre hånd og arm vissen, og jeg hadde samtidig problemer med å finne ut hvilken arm det var.Det prikker i arm og hånd på denne siden. Høyre side kjennes sterk og vanlig. Noen som har anelse om hva dette kan være? 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Hm, har du nakkeproblemer? Kan du ha gjort noe som stengte blodtilførselen? Ellers fin form? 0 Siter
Gjest være eller ikke være Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Hm, har du nakkeproblemer? Kan du ha gjort noe som stengte blodtilførselen? Ellers fin form? Takk for svar! Tror ikke noe stengte blodtilførselen der og da, og jeg er også litt vissen i venstre ben. Ellers - gravid i 7. mnd.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Takk for svar! Tror ikke noe stengte blodtilførselen der og da, og jeg er også litt vissen i venstre ben. Ellers - gravid i 7. mnd.. Ta en telefon til legevakten, det er kanskje noe de må sjekke ut på deg. Si hvordan det går da! Er det du som har skrevet om svangerskapsforgiftning? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Carpal tunnel syndrome? Men hva mener du med å ikke finne ut hvilken hånd det var, følte du deg ikke helt klar? 0 Siter
gunrika Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Jeg ble syk i på slutten av svangerskapet og hadde disse symptomene - men også andre ting, så jeg råder deg til å ta en telefon til legevakta. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Takk for svar! Tror ikke noe stengte blodtilførselen der og da, og jeg er også litt vissen i venstre ben. Ellers - gravid i 7. mnd.. Da så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.