Gå til innhold

pest repeller :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er altså en slik man jager mus med som står i kontakt og gir ut en høyfrekvent lyd.

Jeg vil takke sofline masse :)

Nå viser det seg at ikke bare er musene borte. Vi har vært plaget noen sommere her med stort vepsebol i mønen på huset. Nå er de sannelig min hatt borte! Så til dere som har vepsebol, dette er en god og billig løsning for å bli kvitt dem. Vi snakket tidligere med skadedyrkontrollen om å ordne dette, de måtte ha fra 1.500kr og oppover for å fjerne dem. Vi så for oss riving av vegg for å komme til dem, og alt det innebærer av ekstra arbeid. Jippi sier jeg bare. Dette ville jeg tipse dere alle om :)

Den jager også bort edderkopper og småkryp som ellers bruker å komme inn i hus.

Skrevet

Sånn vil jeg og ha :o) Så slipper jeg å smatte edderkopper om natta, og poden slipper og bekymre seg for kongeroer i senga. ;o)

Hvor kjøper vi sånn da? Og står den i en kontakt på stua?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Edderkopper også. Hm, det hadde vært noe for meg. Er den dyr?

Skrevet

Sånn vil jeg og ha :o) Så slipper jeg å smatte edderkopper om natta, og poden slipper og bekymre seg for kongeroer i senga. ;o)

Hvor kjøper vi sånn da? Og står den i en kontakt på stua?

Nytt&nyttig bladet som kommer i postkassen med jevne mellomrom. De har også en nettside :) Det kan ta litt tid før den virker, men duverden så glad jeg er for den! Jeg har to, en i gangen i hovedetasjen og en på loftstua.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1210102909' post='3869347]

Edderkopper også. Hm, det hadde vært noe for meg. Er den dyr?

nei tror den koster 129? billig synes jeg da :)

AneM1365380603
Skrevet

Nytt&nyttig bladet som kommer i postkassen med jevne mellomrom. De har også en nettside :) Det kan ta litt tid før den virker, men duverden så glad jeg er for den! Jeg har to, en i gangen i hovedetasjen og en på loftstua.

Hmm.. Gi beskjed om det varer da. Vi kjøpte en sånn, og en edderkopp fant ut at det var fint å parkere i et nett rett ved. *sukk*

Skrevet

Hmm.. Gi beskjed om det varer da. Vi kjøpte en sånn, og en edderkopp fant ut at det var fint å parkere i et nett rett ved. *sukk*

Du må gi den litt tid. Jeg trodde først jeg hadde kjøpt katta i sekken, men så etter et par mndr vel, så var det stille fra musene. Og når jeg nå oppdager at de ekle vepsene er borte så er jeg kjempeglad. Guttungen kunne ikke ha åpent vinduet sitt om sommeren....

Gjest mora2
Skrevet

Vet du om katter og hunder kan høre lyden?

Har også vepsebol på verandaren....

Skrevet

Vet du om katter og hunder kan høre lyden?

Har også vepsebol på verandaren....

Katter og hunder er skjermet for lyden. Katten vår trives veldig godt enda :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

nei tror den koster 129? billig synes jeg da :)

Ikke noe å si på den prisen nei.

Gjest togli
Skrevet

Nå har jeg bestilt to stykker!! Er livredd edderkopper og det virker nesten som det blir edderkoppår i år :-((

Jeg hadde en slik sak for noen år siden og husker den funka veldig bra!!

Skrevet

Nå har jeg bestilt to stykker!! Er livredd edderkopper og det virker nesten som det blir edderkoppår i år :-((

Jeg hadde en slik sak for noen år siden og husker den funka veldig bra!!

Lykke til :) Bort med de ekle dyrene :)

Gjest togli
Skrevet

Lykke til :) Bort med de ekle dyrene :)

Ja!! *grøss*

Skrevet

Du må gi den litt tid. Jeg trodde først jeg hadde kjøpt katta i sekken, men så etter et par mndr vel, så var det stille fra musene. Og når jeg nå oppdager at de ekle vepsene er borte så er jeg kjempeglad. Guttungen kunne ikke ha åpent vinduet sitt om sommeren....

Tar det ett par mndr før den virker?? :o)

Skrevet

Edderkopper og småkryp sa du????

Hvor får en kjøpt slike da????????????

*klar for hamstring på høyt nivå*

Skrevet

Tar det ett par mndr før den virker?? :o)

Det så slik ut her, men det kan være at grunnen var fryktelig mye mus. Je gvil tro at den nå virker slik at de ikke vil flytte inn igjen til høsten. Spennende :)

Skrevet

Edderkopper og småkryp sa du????

Hvor får en kjøpt slike da????????????

*klar for hamstring på høyt nivå*

Nytt og nyttig bladet som vi får i kassa iblant. Nettside finnes også :) Ja jeg må jo anbefale den når den virker så bra her hjemme :)

Skrevet

*hopper opp og ned* Blir edderkoppene også borte? Dette er jo et must...

MEN åssen reagerer katter og hunder på dette? vil de ha noen besvær?

Skrevet

*hopper opp og ned* Blir edderkoppene også borte? Dette er jo et must...

MEN åssen reagerer katter og hunder på dette? vil de ha noen besvær?

De merker ingenting. I allefall trives vår katt veldig godt enda :) Jeg kan ikke love at det virker hos dere, men forteller hva det har gjort for meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...