Gå til innhold

jejeje, noen idioter her

Anbefalte innlegg

Gjest heyheymymy
Skrevet

ser dere er opptatt av: frisør, mat, Fritzl.. og ufine ting. Hurra for menneskeheten. god natt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig, men hva er du opptatt av? Skriv!!!

Gjest mora2
Skrevet

Og det er tydeligvis ikke du opptatt av.Da må jo alle andre her inne være idioter...

Men så bra du er opptatt av hva andre liker av, da har du hvertfall noe å være opptatt av..

Hurra for menneskeheten ja.

Gjest Spekepølse
Skrevet

Man må vite hvor man hører hjemme. Jeg skjønner godt at man ønsker å stemple folk som idioter som diskuterer frisører og slik på nett. Det beste er vel egentlig å trekke seg unna, så slipper man å plages. Det er ikke bra å omgås med folk man ikke føler seg hjemme blant. Da blir man bare bitter og sur:)

I fritzlsaken synes jeg forøvrig at det er antydning til intelligent diskusjon nå, mot all forventning:)

Skrevet

Den dagen folk trekker på skuldrene av saker som Fritzls er det noe alvorlig galt. Hvorfor skulle vi ikke være opptatt av det? Det er bortimot det mest groteske jeg noen gang har hørt om.

Å være opptatt av den saken er i alle fall bedre enn å bare være opptatt av seg selv, men det hadde jo vært fint om litt flere brydde seg om Burma for eksempel.

Gjest heyheymymy
Skrevet

Og det er tydeligvis ikke du opptatt av.Da må jo alle andre her inne være idioter...

Men så bra du er opptatt av hva andre liker av, da har du hvertfall noe å være opptatt av..

Hurra for menneskeheten ja.

jeg gidder ikke dette. ha det bra.

Gjest Sees ikke
Skrevet

Flott, for vi gidder ikke deg heller. Byebye.

Skrevet

Og hva er du opptatt av da? Bortsett fra alle idiotene her på DOL, mener jeg. Du får prøve å heve nivået her inne du da, siden du er opptatt av de riktige sakene.

Skrevet

Det er stort sett idioter her inne, med noen unntak.

Gjest mora2
Skrevet

Amen........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...