Gå til innhold

Konfirmasjonsgave til fadderbarn

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Vi skal snart i konfirmasjon, og konfirmanten er fadderbarnet til kjæresten min. Barnet til en kamerat av han. Hvor mye bør vi gi i gave? Er 500 for lite? Jeg synes det høres nok ut, men han syns det er på grensen til smålig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Har selv konfirmant i år, og synes 500 høres greit ut i massevis;))

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vi har alltid kjøpt 6 teskjeer i sølv til fadderbarn som konfirmeres, utgjør nok en del mer enn 500 kroner.

Skrevet

Fem hundre er sikkert fint det. Vi gav 900kr til fadderbarnet vårt.

trollemor;o)
Skrevet

Jeg ville nok kanskje doblet summen ja,,

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke peiling, men synes 500 høres helt greit ut.

Stusser over at mange her inne later til å synes 500-1000 er veldig mye for en bryllupsgave, men ikke for en konfirmasjonsgave. Nå vet jeg jo selvfølgelig ikke om det er de samme som svarer, men...

Skrevet

Synes 500,- må være helt greit jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har ikke peiling, men synes 500 høres helt greit ut.

Stusser over at mange her inne later til å synes 500-1000 er veldig mye for en bryllupsgave, men ikke for en konfirmasjonsgave. Nå vet jeg jo selvfølgelig ikke om det er de samme som svarer, men...

''Stusser over at mange her inne later til å synes 500-1000 er veldig mye for en bryllupsgave, men ikke for en konfirmasjonsgave.''

For meg kommer det an på relasjonene til brudepar/konfirmant. Det er noe eget med fadderbarn, syns jeg, gir mer til dem enn til andre konfirmanter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...