pekkaline Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Se videoen. Kan dere forstå hvorfor noen vil delta i noe sånt? Og jeg fikk helt vondt av jenta, spesielt at publikum applauderte. Nå vil de ha programmet i Norge også, og 800 har meldt sin interesse! Er det _så_ gøy å være på tv da? Det må da finnes enklere måter å si ting på enn på tv? http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article2400885.ab 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Dette er rett og slett det tåpeligste jeg har sett. Finnes det absolutt ingen grenser lenger? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Dette er rett og slett det tåpeligste jeg har sett. Finnes det absolutt ingen grenser lenger? Helt rått og brutalt. Det må da finnes bedre måter å si det på mener jeg. Penger er vel ikke alt? Huff..... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Herregud, det er til å bli kvalm av!! Man skal liksom fråtse i folks ulykke :-((( 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Huff, dette har jeg ikke sansen for. De er jo idioter de som stiller opp på noe sånt også da. Fikk veldig vondt av den stakkars jenta. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Herregud, for et motbydelig programkonsept. Og den stakkars jenta som fikk noe sånt rett i fleisen på TV. Og internett. Der ligger hennes mest ydmykende opplevelse lagret for alle å se. Forkastelig. 0 Siter
Gjest huida Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Det der er jeg ganske sikker på bare er skuespill. Jeg kjenner faktisk igjen jenta fra et sted. Når det er sagt, så kan programmet føre til mye ubehagelige situasjoner, og jeg synes ikke de bør lage det i Norge. Kanskje bør enkelte av de som vil være med beskyttes mot seg selv? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Det der er jeg ganske sikker på bare er skuespill. Jeg kjenner faktisk igjen jenta fra et sted. Når det er sagt, så kan programmet føre til mye ubehagelige situasjoner, og jeg synes ikke de bør lage det i Norge. Kanskje bør enkelte av de som vil være med beskyttes mot seg selv? At du mener du kjenner igjen jenta er knapt noe bevis for at det er skuespill. Du mener at hun evt er en innleid skuespiller, ikke sant? Tror du ikke da at hun ville blitt gjenkjent i Sverige også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.