Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se videoen. Kan dere forstå hvorfor noen vil delta i noe sånt? Og jeg fikk helt vondt av jenta, spesielt at publikum applauderte. Nå vil de ha programmet i Norge også, og 800 har meldt sin interesse! Er det _så_ gøy å være på tv da? Det må da finnes enklere måter å si ting på enn på tv?

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article2400885.ab

trollemor;o)
Skrevet

Dette er rett og slett det tåpeligste jeg har sett. Finnes det absolutt ingen grenser lenger?

Skrevet

Dette er rett og slett det tåpeligste jeg har sett. Finnes det absolutt ingen grenser lenger?

Helt rått og brutalt. Det må da finnes bedre måter å si det på mener jeg. Penger er vel ikke alt? Huff.....

Gjest togli
Skrevet

Herregud, det er til å bli kvalm av!! Man skal liksom fråtse i folks ulykke :-(((

Skrevet

Huff, dette har jeg ikke sansen for. De er jo idioter de som stiller opp på noe sånt også da.

Fikk veldig vondt av den stakkars jenta.

Gjest D*lilith
Skrevet

Sykt!

Penger er visst alt i dag : (

Mrs. Wallace
Skrevet

Herregud, for et motbydelig programkonsept. Og den stakkars jenta som fikk noe sånt rett i fleisen på TV. Og internett. Der ligger hennes mest ydmykende opplevelse lagret for alle å se.

Forkastelig.

Gjest huida
Skrevet

Det der er jeg ganske sikker på bare er skuespill. Jeg kjenner faktisk igjen jenta fra et sted.

Når det er sagt, så kan programmet føre til mye ubehagelige situasjoner, og jeg synes ikke de bør lage det i Norge. Kanskje bør enkelte av de som vil være med beskyttes mot seg selv?

Mrs. Wallace
Skrevet

Det der er jeg ganske sikker på bare er skuespill. Jeg kjenner faktisk igjen jenta fra et sted.

Når det er sagt, så kan programmet føre til mye ubehagelige situasjoner, og jeg synes ikke de bør lage det i Norge. Kanskje bør enkelte av de som vil være med beskyttes mot seg selv?

At du mener du kjenner igjen jenta er knapt noe bevis for at det er skuespill. Du mener at hun evt er en innleid skuespiller, ikke sant? Tror du ikke da at hun ville blitt gjenkjent i Sverige også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...