Anonym 82 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 ''Jeg har da lurt på å ha på henne ullbody, strømpebukse, fòret bukse, ullsokker og bomullslue. Duger dette, eller bør hun ha strikket jakke og "topplue" i tillegg?'' Det høres skrekkelig mye ut. Jeg ville droppet strømpebuksen. Ellers lurt med ull innerst og ellers bare tynne lag, så kan du følge med på temperaturen hennes og justere etterhvert. Endte opp med ullbody, fòret bukse, ullsokker rett på føttene og bomullslue. Ikke noe utenpå eller over. Synes ikke det er for mye, men jeg droppet jo strømpebuksa da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Hadde jeg satt på barnet mitt alt det du sier hadde han krepert av varme.Kan aldri tenke meg at det er nødvendig med så mye. Strømpebukse og vanlig bukse.Body og genser, evt jakke hadde jeg valgt.Hadde heller hatt ett teppe tilgjengelig hvis det skulle vise seg og bli kjølig Forstår ikke hvordan alle kan mene at det er mindre varmt med bomullsbody og genser eller jakke, enn ullbody uten noe utenpå... Ull er jo fint året rundt det! Droppet forresten strømpebuksa, og hadde ikke verken jakke eller teppe på, og jenta mi var storfornøyd, og ikke svett:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Dropp strømpebuksen eller ta evt. en tynnere bukse. Droppet strømpebuksen, og jenta mi hadde det supert:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 I dette været har jeg hatt på minsten ullbody, lett bukse, og regulert med en jakke. Det har vært passelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jøss det var voldsomt til bekledning, har du tenkt å la ungen krepere av varme? Jeg kler kanskje for lite på min? Har kun på enten sånn pyjamaslignende med bukse og armer, eller body, strømpebukse, bukse, genser og en tykk foret dress i fleece, samt jeg har ullpledd over ungen i tillegg til trekket som følger med vogna - det er foret. "body, strømpebukse, bukse, genser og en tykk foret dress i fleece, samt jeg har ullpledd over ungen i tillegg til trekket som følger med vogna - det er foret." ....? Hva slags temperatur er det der du bor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.