Gjest isbjørnbinna Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Sjekk denne, da: www.isbjørnklubb.no Det var irriterende å ikke forstå systemet til å begynne med, men selvsagt ei veldig logisk løsning. Vet at første og andreklassinger tar denne på strak arm - for å gjøre eventuell irritasjon verre. 0 Siter
Gjest pellarguri Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei.... fant ikke siden? Er det feil adresse eller er det bare jeg som ikke kommer inn? 0 Siter
double Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei.... fant ikke siden? Er det feil adresse eller er det bare jeg som ikke kommer inn? bytt ut ø'en med en o.. 0 Siter
trampetroll Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei.... fant ikke siden? Er det feil adresse eller er det bare jeg som ikke kommer inn? Feil adresse. Bytt ut ø'en med en o. www.isbjornklubben.no 0 Siter
trampetroll Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Feil adresse. Bytt ut ø'en med en o. www.isbjornklubben.no Hehe, så klarer jeg å skrive feil selv. Bare bytt ut ø'en med en o. (Jeg putta på en en også, men det er jo helt galt) 0 Siter
Gjest pellarguri Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Feil adresse. Bytt ut ø'en med en o. www.isbjornklubben.no Fant det nå ja.... 0 Siter
trampetroll Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Tok den ikke på strak arm, men det tok ikke så forferdelig lang tid heller... (Jeg har ikke prøvd til nå altså, måtte jo se scrubs på TV og lage litt mat osv osv osv) 0 Siter
sant å si Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Japp - sykt irriterende!!! Hvis du har tenkt å avsløre løsningen for oss idioter, så legg det under mitt svar, er du snill. Ellers får jeg vel ikke sove i natt ;-) 0 Siter
trampetroll Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Japp - sykt irriterende!!! Hvis du har tenkt å avsløre løsningen for oss idioter, så legg det under mitt svar, er du snill. Ellers får jeg vel ikke sove i natt ;-) Vi lover jo på tro og ære og ikke gi løsningen til noen. Så du må nok bare gruble i fred 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 OMG - den var skikkelig irriterende ja... Klarer ikke å se løsningen jeg!! HJELP!!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 JADDA!!! Akkurat da jeg hadde skrevet det frustrete innlegget, så gikk løsningen opp for meg:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Tror jeg er dum, for jeg skjønner ikke bæret ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Denne satt jeg med en stund før jeg så løsningen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei.... fant ikke siden? Er det feil adresse eller er det bare jeg som ikke kommer inn? Merkelig at normalt oppegående mennesker ikke ser slikt med én gang. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Uansett hvor mange ganger man kaster terningene så er det jo bare en isbjørn og ett hull i isen! ;-P ok, jeg tar den ikke (ennå!!!) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Uansett hvor mange ganger man kaster terningene så er det jo bare en isbjørn og ett hull i isen! ;-P ok, jeg tar den ikke (ennå!!!) Ok. Da er jeg med. 0 Siter
Gjest hva i ?? all verden Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Uansett hvor mange ganger man kaster terningene så er det jo bare en isbjørn og ett hull i isen! ;-P ok, jeg tar den ikke (ennå!!!) Hvor er terningene ? Kan ikke finne noe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.