candyqueen_83 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hvor er terningene ? Kan ikke finne noe... www.isbjornklubben.no 0 Siter
Gjest hva i ?? all verden Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 www.isbjornklubben.no Er der, men ser ingen terninger. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Enkelt! Et øye i midten av terningen er et hull (så 1, 3 og 5 har et hull), øynene rundt er isbjørner (så 1 har 0 bjørner, 3 har 2 bjørner og 5 har fire bjørner), så er det bare å legge sammen for alle fem terningene. 2, 4 og 6 kan ignoreres. 0 Siter
trampetroll Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Er der, men ser ingen terninger. www.isbjornklubb.no (ikke isbjornklubben.no) 0 Siter
sant å si Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Er der, men ser ingen terninger. Nei, for du er garantert havnet hos Isbjørnklubben i Hammerfest. Prøv www.isbjornklubb.no - altså dropp "-en" i klubben ) 0 Siter
trampetroll Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Enkelt! Et øye i midten av terningen er et hull (så 1, 3 og 5 har et hull), øynene rundt er isbjørner (så 1 har 0 bjørner, 3 har 2 bjørner og 5 har fire bjørner), så er det bare å legge sammen for alle fem terningene. 2, 4 og 6 kan ignoreres. Nå begynner du faktisk å irritere meg også. Du kunne i det minste si i emnet at du har tenkt å komme med fasiten. (Selv om jeg synes det er teit at du kommer med fasiten i det hele tatt, men det er det jo ingen som kan nekte deg) 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Nå begynner du faktisk å irritere meg også. Du kunne i det minste si i emnet at du har tenkt å komme med fasiten. (Selv om jeg synes det er teit at du kommer med fasiten i det hele tatt, men det er det jo ingen som kan nekte deg) Jeg så ikke at du skrev at ingen kunne komme med fasiten! 0 Siter
Gjest hva i?? all verden Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Nei, for du er garantert havnet hos Isbjørnklubben i Hammerfest. Prøv www.isbjornklubb.no - altså dropp "-en" i klubben ) Ja, selvfølgelig 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Tror jeg er dum, for jeg skjønner ikke bæret ) Ikke jeg heller 0 Siter
trampetroll Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg så ikke at du skrev at ingen kunne komme med fasiten! Det står jo på siden, da. Leste du ikke den heller? 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Det står jo på siden, da. Leste du ikke den heller? Nei, jeg begynte rett på oppgaven. Tenkte de som ikke skjønte den ville vite det! Beklager at jeg ødela moroa di da. Håper du får sove likevel! 0 Siter
trampetroll Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Nei, jeg begynte rett på oppgaven. Tenkte de som ikke skjønte den ville vite det! Beklager at jeg ødela moroa di da. Håper du får sove likevel! Skal nok mere til for å ødelegge nattesøvnen min 0 Siter
GeirB Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Finner ingen gåte jeg... ''– er jeg dum eller ??'' Den var vrien! Eg har igrunn aldri likt gåter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.