Gjest Tatjana Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvordan måler jeg diameteren på trampolina? Skal jeg måle duken, eller skal jeg måle fra innsiden av stålramma, eller skal jeg måle fra yttersiden av stålramma? Det er litt viktig å få det riktig, siden jeg skal kjøpe nytt slikt blått trekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg tror jeg ville målt alt dette når jeg først holdt på :-) (men siden det skal ligge over ytterkanten heller jeg mest til dette om jeg måtte velge bare en) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg tror jeg ville målt alt dette når jeg først holdt på :-) (men siden det skal ligge over ytterkanten heller jeg mest til dette om jeg måtte velge bare en) Takk for svar. Jeg har målt alt sammen. Det jeg lurer på er hvilket mål jeg må kjøpe den blå ringen ut fra. Jeg ringte butikken i går for å sjekke om de har inne, og de hadde til 3,65 meters trampoline. Det er duken på vår trampoline det... Men målt fra innsiden på metallramma er den 4 meter, og fra ytterkant på metallramma er den 4,10 meter... Og damen i butikken ante ikke hvilket mål som gjaldt. Derfor spurte jeg her. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.