Gå til innhold

Partytelt.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Noen som vet hvor de selger solide partytelt,som ikke blåser ned bare man ser på dem?

Har hatt mange nå,men alle har blitt ødelagt av vinden,de tåler ikke mye.

Skrevet

Jeg leter og leter på nettet etter det vi kjøpte for ei stund siden. Jeg mener de har det på plantasjen. Selges med beige vegger og tak. Har hjørner som blir ruter om du forstår hva jeg mener. Det skal skrus fast i gulvet. Har du peiling på hva jeg mener, og har du hatt det før? Det er anbefalt å ta inn om vinteren ellers så blir de skadet av snø mm. Ser at vår type er ganske vanlig på campingen, og mange skrudde dem ikke ned i vinter, dermed er de ganske skjeve...... Tror vi betalte 2.500kr for det.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg leter og leter på nettet etter det vi kjøpte for ei stund siden. Jeg mener de har det på plantasjen. Selges med beige vegger og tak. Har hjørner som blir ruter om du forstår hva jeg mener. Det skal skrus fast i gulvet. Har du peiling på hva jeg mener, og har du hatt det før? Det er anbefalt å ta inn om vinteren ellers så blir de skadet av snø mm. Ser at vår type er ganske vanlig på campingen, og mange skrudde dem ikke ned i vinter, dermed er de ganske skjeve...... Tror vi betalte 2.500kr for det.

Det har vi ikke hatt før nei,kan jo prøve det : )

Hørtes jo solid ut også det,nei vi lar det ikke stå ute om vinteren.

Skrevet

Om du har Obs i nærheten så har de et ganske fint et, med liknende solide hjørner som pekkaline beskriver, reisverk i metall. Det koster i overkant av 1500,-.

Gjest D*lilith
Skrevet

Om du har Obs i nærheten så har de et ganske fint et, med liknende solide hjørner som pekkaline beskriver, reisverk i metall. Det koster i overkant av 1500,-.

Okay : )

Det var jo ganske rimelig også det.

Skrevet

Jeg kan lage et til deg hvis du vil, av melkekartonger og hyssing :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg kan lage et til deg hvis du vil, av melkekartonger og hyssing :-)

Takk for tilbudet,hehe : )

Men det hadde vel rast sammen fortere enn svint tenker jeg,men det hadde sikkert blitt et fint telt det : D

Skrevet

Takk for tilbudet,hehe : )

Men det hadde vel rast sammen fortere enn svint tenker jeg,men det hadde sikkert blitt et fint telt det : D

Det tror jeg på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...