Gjest minnah Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jaggu har ikke guttungen stått og tegnet kruseduller oppover dørlista så langt han har klart å strekke seg... Kan vi få bort dette på en smart måte, og slippe å male 7 strøk med hvitmaling..? Prøvd "kulepennviskelær", funket ikke. 0 Siter
Gjest Fru Verksmester Larsen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har også sånne dørlister og ingen råd å gi. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 de er ikke malt? Jeg har vasket kulepenn med zalo synes jeg å huske.....men det var på malte karmer. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har brukt jif på kulepenn streker før,og det funka. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 De hvite mirakelsvampene fra Swiffer eller 3M!!!! Fås i pakker på 3-4 stk i dagligvaren, koster en 50-lapp og er suverene! Dyppes i vann, klemmes så det meste av vannet renner ut (ikke vris, men klemmes!) og gnukk ivei - det aller, aller meste går bort med disse! 0 Siter
Soulshine Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jif fungerer, men fjerner kun kulepennfargen og ikke eventuelle riper i listene hvis han har tatt hardt i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.