Gjest ikke fra byen jeg Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei En tidligere kollega fra hjemstedet mitt kommer til Stavanger eller Sandnes neste uke (visste ikke hvor de skulle bo). Har spurt meg om vi skal ta en tur ut og spise og gå på kafe/pub. Hun har ikke vært i området her før så kanskje jeg skulle vise henne litt av nærområdet (har bil). Spisested, kafe eller pub å anbefale enten det blir Stavanger eller Sandnes? 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Kommer jo litt an på hvor gamle dere er og hvilke interesser dere har? Men drar dere til Stavanger sentrum bør det vel være nok å ta seg til uansett hvem dere er. Etter dere feks har gått i gatene og shoppet, kan dere dere bevege dere mot torget og "lysløypa" nedenfor. Her er det jo fullt av utepub`er og resturanter. Du har vel kanskje vært på Gla`maten? Like god stemning på en vanlig dag nå når været er så fantastisk fint Ü Ellers har vi alltis Flor of fjære som ligger på en øy like utenfor Stavanger. Det er jo nesten som å komme til et nytt kontinent , ihvertfall nå når sola skinner:-) Kun en kort båttur og veldig fint tilrettelagt. Hør med turristkontoret. De har full oversikt vet du;-) Sandnes vet jeg heller lite om. Har ikke vært der på årevis... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.