Tubby1365380674 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei Det skjer lite her, men jeg fikk lyst til å dele likevel. Har vært her langt tilbake , men lite siste årene. Men skriver da innimellom. Vi ble nylig godkjent i faglig utvalg for å adoptere barn nr. 4. ei jente på 7 år og 5 mnd.Vi skal hente henne i Chile i juni omtrentlig. Yngste jenta gleder seg veldig, veldig . Hun er 8, snart 9 adoptert fra India også barn søker forledre. Og Guttene våre er 11 og 13 og gleder seg veldig. De er adoptert fra filippinene. Kom hjem i nov. 98, mars 01, nov 05 og sommeren 08. Det hadde jeg aldri trodd for 10 år siden at vi skulle få fire barn, men nå er vi så spente og så glade. Prøver å lære oss litt spansk. Noen som har erfaring fra Chile så bare skriv:) Kan anbefalle å få større barn, og barn med handikap. Det kan fort gå bra:) Deler gjerne erfaringer. I disse venttider så har vår siste prosess tatt 4 1/2 mnd. fra BV ble kontaktet til vi får reise sånn ca. BV brukte 3 uker, Bufetat 1 1/2 uke, så dokumenter og Faglig utvalg. Noen som slår den:) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Å du store min tid! :-) Gratulerer hjerteligst med fjerdemann. Så heldige dere er da! MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Å du store min tid! :-) Gratulerer hjerteligst med fjerdemann. Så heldige dere er da! MVH Så flott! Gratulerer med nr. 4!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer så mye. Derer er heldige, lykke til med alle barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristin691365380881 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Herlig lesning! Gratulerer så mye med nr 4 og lykke til med hentereisen Anbefaler bruk av konkreter, bilder og pekebøker. Kjempelurt å kunne litt spansk også, vil jeg tro. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trk1365380645 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kjære Tubby! Gratulerer så veldig mye! Håper tiden frem til reisen går fort og at dere får en fatastisk tur! Varme klemmer fra trk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ahg Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer så masse med deres 4. barn! Og for en superrask prosess, da! Ønsker dere en fantastisk tur til Chile for å hente jenta deres! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fantastisk! Gratulerer med en datter til! Og ja, superrask prosess, tviler på om noen slår den Og hva livet har i vente vet en aldri - herlig å lese at dere omfavner mulighetene! Ønsker dere all mulig lykke til! Og del gjerne mer her! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidl. Trebarnmamsen (nå fire-) Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kjære tubby - Ja, dette var intet mindre enn FANTASTISK!! For en historie. Det som slår meg som enormt sterkt er faktum at dere har 4 barn fra 3 ulike land, 2 fra Barn-søker-foreldre, alderen på barna (både at dere har fått dem som "store" samt det herlige faktum at dere nå får 4 svært tette barn i alder). Og at dere så raskt har fått dette 4. barnet. Jeg gir meg virkelig ende over og er stum av beundring. Det gleder meg så enormt å høre! Selv er vi også super-heldige med fire adopterte barn i alderen 2,5 år til 9,5 år nå, men en svært "kjedelig" (hi hi...) historie ift. dere. Fått på "vanlig" adopsjonsmåte... LYKKE LYKKE TIL, og tenk på reisen til Chile da....! beste hilsner firebarnmamsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1-2-5 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gratulere ! Dere har sikkert fått verdens flotteste søster. Det er utrolig flott at dere adopterer større barn og at norske myndigheter godkjenner det. Alle spanske ord kommer nok godt med i det videre arbeidet. Lykke til. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Q&K Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer. Lykke til med forberdelser og hentereise. Skla si det kan gå unnå med de offentlige kontorere når det må. .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
escimo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er ikke så ofte jeg skriver her mer, men denne måtte jeg bare svare på.. Gratulerer så mye med jenta!! Åh, så heldige dere er, både dere og henne! God tur til Chile! Beste ønsker fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere påfugl Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tror vi har felles bekjente:-)Fikk en mail av henne forleden dag.Vi har to barn fra India,en jente og en gutt. Vil bare ønske masse,masse lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wibecke Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hei Dette måtte jeg også bare svare på, skriver heller ikke så mye her lengre, men svarer et godt gammelt nick. FANTASTISK. Gratulere med ei jente, tenk så heldige dere er som får hverandre. God tur til Chile, kjenner bare en familie som har adoptert derfra, og det er mange år siden de kom hjem. Da med en baby!! Lurt som kristin69 sier, ta med pekebøker, og skriv både spanske og norske ord, så er det lett for henne å se sammenhengen! Masse lykke til. Hilsen en annen gammel traver!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så mye og god reise for å hente hjem fjerdemann (fjerdefrøkna) i søskenflokken! Og du verden, for et forrykende tempo dere har holdt gjennom offentlige etater, det må da være en form for rekord? Så bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bangkok Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så masse til dere Tubby !!!! Ønsker dere masse lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante tille Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så mye! Som du sier, så skjer det ikke så mye her inne på DOL som tidligere, og desto flottere er når gladmeldinger skrives... Og deres historie er ekstra spesiell... ) Lykke til med hentereisen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blessed woman x 3 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer!!! Så fantastisk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hypathia Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så fantastisk! Dere er kjempeheldige. Gratulerer og god tur til Chile. Det er jo ekstra spennende med store barn. Du har jo erfaring så det går helt sikkert kjempefint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så fantastisk at dere har blitt foreldre til ennå et barn. Deres historie husker jeg godt. Spesielt da dere fikk dattera fra India. Gratulerer så mye og lykke til på hentereisen. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.