Gå til innhold

Vi har fått barn nr. 4:)

Tubby1365380674

Anbefalte innlegg

Tubby1365380674

Hei

Det skjer lite her, men jeg fikk lyst til å dele likevel. Har vært her langt tilbake , men lite siste årene. Men skriver da innimellom.

Vi ble nylig godkjent i faglig utvalg for å adoptere barn nr. 4. ei jente på 7 år og 5 mnd.Vi skal hente henne i Chile i juni omtrentlig. Yngste jenta gleder seg veldig, veldig . Hun er 8, snart 9 adoptert fra India også barn søker forledre. Og Guttene våre er 11 og 13 og gleder seg veldig. De er adoptert fra filippinene. Kom hjem i nov. 98, mars 01, nov 05 og sommeren 08. Det hadde jeg aldri trodd for 10 år siden at vi skulle få fire barn, men nå er vi så spente og så glade. Prøver å lære oss litt spansk. Noen som har erfaring fra Chile så bare skriv:)

Kan anbefalle å få større barn, og barn med handikap. Det kan fort gå bra:) Deler gjerne erfaringer.

I disse venttider så har vår siste prosess tatt 4 1/2 mnd. fra BV ble kontaktet til vi får reise sånn ca. BV brukte 3 uker, Bufetat 1 1/2 uke, så dokumenter og Faglig utvalg.

Noen som slår den:)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å du store min tid! :-)

Gratulerer hjerteligst med fjerdemann. Så heldige dere er da!

MVH

Så flott! Gratulerer med nr. 4!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristin691365380881

Herlig lesning!

Gratulerer så mye med nr 4 og lykke til med hentereisen :)

Anbefaler bruk av konkreter, bilder og pekebøker.

Kjempelurt å kunne litt spansk også, vil jeg tro.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trk1365380645

Kjære Tubby!

Gratulerer så veldig mye! Håper tiden frem til reisen går fort og at dere får en fatastisk tur!

Varme klemmer fra trk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med deres 4. barn! Og for en superrask prosess, da! Ønsker dere en fantastisk tur til Chile for å hente jenta deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Gratulerer med en datter til! Og ja, superrask prosess, tviler på om noen slår den ;) Og hva livet har i vente vet en aldri - herlig å lese at dere omfavner mulighetene! Ønsker dere all mulig lykke til! Og del gjerne mer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidl. Trebarnmamsen (nå fire-)

Kjære tubby -

Ja, dette var intet mindre enn FANTASTISK!! For en historie. Det som slår meg som enormt sterkt er faktum at dere har 4 barn fra 3 ulike land, 2 fra Barn-søker-foreldre, alderen på barna (både at dere har fått dem som "store" samt det herlige faktum at dere nå får 4 svært tette barn i alder). Og at dere så raskt har fått dette 4. barnet. Jeg gir meg virkelig ende over og er stum av beundring. Det gleder meg så enormt å høre!

Selv er vi også super-heldige med fire adopterte barn i alderen 2,5 år til 9,5 år nå, men en svært "kjedelig" (hi hi...) historie ift. dere. Fått på "vanlig" adopsjonsmåte...

LYKKE LYKKE TIL, og tenk på reisen til Chile da....!

beste hilsner

firebarnmamsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere ! Dere har sikkert fått verdens flotteste søster.

Det er utrolig flott at dere adopterer større barn og at norske myndigheter godkjenner det. Alle spanske ord kommer nok godt med i det videre arbeidet. Lykke til.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Lykke til med forberdelser og hentereise. Skla si det kan gå unnå med de offentlige kontorere når det må. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ofte jeg skriver her mer, men denne måtte jeg bare svare på..

Gratulerer så mye med jenta!! Åh, så heldige dere er, både dere og henne!

God tur til Chile!

Beste ønsker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere påfugl

Tror vi har felles bekjente:-)Fikk en mail av henne forleden dag.Vi har to barn fra India,en jente og en gutt.

Vil bare ønske masse,masse lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Dette måtte jeg også bare svare på, skriver heller ikke så mye her lengre, men svarer et godt gammelt nick.

FANTASTISK. Gratulere med ei jente, tenk så heldige dere er som får hverandre. God tur til Chile, kjenner bare en familie som har adoptert derfra, og det er mange år siden de kom hjem. Da med en baby!!

Lurt som kristin69 sier, ta med pekebøker, og skriv både spanske og norske ord, så er det lett for henne å se sammenhengen!

Masse lykke til.

Hilsen en annen gammel traver!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Gratulerer så mye og god reise for å hente hjem fjerdemann (fjerdefrøkna) i søskenflokken!

Og du verden, for et forrykende tempo dere har holdt gjennom offentlige etater, det må da være en form for rekord? Så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tante tille

Gratulerer så mye! Som du sier, så skjer det ikke så mye her inne på DOL som tidligere, og desto flottere er når gladmeldinger skrives... Og deres historie er ekstra spesiell... :o)

Lykke til med hentereisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Dere er kjempeheldige. Gratulerer og god tur til Chile. Det er jo ekstra spennende med store barn. Du har jo erfaring så det går helt sikkert kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at dere har blitt foreldre til ennå et barn. Deres historie husker jeg godt. Spesielt da dere fikk dattera fra India. Gratulerer så mye og lykke til på hentereisen.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...