Gå til innhold

menn og å kle av seg foran damer

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hva er det med mannfolk og å kle av seg når damer ser på? Jeg har den siste tiden spesielt, vært på flere vorspill, fester og i andre situasjoner der mannfolk ska begynne å kle av seg. Og hvorfor det? Jeg har ikke hintet det frempå på noen som helst måte. Så nå bare undrer jeg: Hva er det som får mange mannfolk til så gjerne å kle av seg foran damer?

Skrevet

He he, hva slags folk er dette da? Jeg kjenner ingen som uoppfordret begynner å kle av seg foran folk sånn uten videre. Med unntak av et par fylleflauser da.

Skrevet

Nei, si det...

Eg har (heldigvis) aldri hatt trang til å kle av meg i tide og utide, så dette blir rein gjetting.

Vil anta det er alkohol inne i bildet her og da blir de fleste både dumme og tankeløse, eg tror rett og slett det er "neandertaleren" som kommer til syne og at de _tror_ at damene blir så kåte av synet at de nær sagt vil trygle om sex når de ser (de halvfeite) nakne kroppene!

Men det er jo sikkert både latterlig og patetisk hele seansen.

Skrevet

Nei, si det...

Eg har (heldigvis) aldri hatt trang til å kle av meg i tide og utide, så dette blir rein gjetting.

Vil anta det er alkohol inne i bildet her og da blir de fleste både dumme og tankeløse, eg tror rett og slett det er "neandertaleren" som kommer til syne og at de _tror_ at damene blir så kåte av synet at de nær sagt vil trygle om sex når de ser (de halvfeite) nakne kroppene!

Men det er jo sikkert både latterlig og patetisk hele seansen.

Skrevet

Lurer på hva slags folk du fester sammen med? Jeg har ingen erfaring med at gutter får noen spesiell trang til kle av seg foran damer...

Skrevet

Nå lurer jeg på hva slags miljø du fester i, hehe.

Jeg har vært på endel fester tilsammen, særlig i ungdommen hvor det var fest hver helg, men har ikke akkurat observert dette her så mye.

Ellers så kanskje det er trang for å vise seg frem og håper at det skal bli noen jenter som blir imponert:-)

Skrevet

Hehe, jeg har en kamerat som stadig kler av seg når han er full. Dama hans er helt fortvila og har satt foten ned og krever at det tar slutt. Tror kanskje han har slutta nå, nesten...

En gang kledde han av seg i en kiosk og la kølla i ei lompe og tok på ketchup og sennep. Han lurte fælt hva han hadde på kølla da han våkna dagen etter! *ler*

Skrevet

Hehe, kanskje de tror at de skal få frem lyster i jentene rundt seg til å gjøre det samme? Jeg kjenner til en som elsker å danse på bordet, i bare trusa :) Men bare for å ha sagt det, vi jenter beholder klærne på. hehe

Gjest togli
Skrevet

Hehe, jeg har en kamerat som stadig kler av seg når han er full. Dama hans er helt fortvila og har satt foten ned og krever at det tar slutt. Tror kanskje han har slutta nå, nesten...

En gang kledde han av seg i en kiosk og la kølla i ei lompe og tok på ketchup og sennep. Han lurte fælt hva han hadde på kølla da han våkna dagen etter! *ler*

:-DDDDDDDDD

Gjest togli
Skrevet

Hehe, må bare le nå...

Jeg leste i et Woman-bladom forskjellen på kvinner og menn. Der sto det at mannfolka blir elleville og kåte av at dama sprader rundt naken og de innbiller seg at dama føler det samme når de ser ham naken ;-)) I virkeligheten er det visst nesten motsatt ;-)

Skrevet

Huffameg, ha ha ha.

Skrevet

Jeg har vært på endel fester tilsammen, særlig i ungdommen hvor det var fest hver helg, men har ikke akkurat observert dette her så mye.

Ellers så kanskje det er trang for å vise seg frem og håper at det skal bli noen jenter som blir imponert:-)

''Nå lurer jeg på hva slags miljø du fester i, hehe.''

Tenkte det samme selv;-) Jeg deler ihvertfall ikke denne erfaringen;-)

trollemor;o)
Skrevet

Hehe, må bare le nå...

Jeg leste i et Woman-bladom forskjellen på kvinner og menn. Der sto det at mannfolka blir elleville og kåte av at dama sprader rundt naken og de innbiller seg at dama føler det samme når de ser ham naken ;-)) I virkeligheten er det visst nesten motsatt ;-)

Hahaha, ja så feil kan man(folk) ta;o)

AneM1365380603
Skrevet

*Fnis* ;o)

Skrevet

Hehe, må bare le nå...

Haha, ja :)

trollemor;o)
Skrevet

usj...

Skrevet

Hehe, må bare le nå...

Noe annet om forskjellen på kviner og menn:

trollemor;o)
Skrevet

Har heller ikke opplevd at menn kler av seg på fest. Ikke damr heller.

Gjest togli
Skrevet

*HAHA* :-)))

Gjest Wita
Skrevet

Nå lo jeg godt. Kjenner meg og mannen min godt igjen her ja. Spesielt den viftinga med tissen;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...