Gå til innhold

menn og å kle av seg foran damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lo jeg godt. Kjenner meg og mannen min godt igjen her ja. Spesielt den viftinga med tissen;o)

*lol*

Skrevet

Har heller ikke opplevd at menn kler av seg på fest. Ikke damr heller.

Dessverre har ikke jeg heller sett så mange damer som gjør det, det hadde ikke gjort noe om det hadde skjedd oftere for å si det sånn, hehe.

Skrevet

''Nå lurer jeg på hva slags miljø du fester i, hehe.''

Tenkte det samme selv;-) Jeg deler ihvertfall ikke denne erfaringen;-)

Vi går nok på feil fester:-)

Skrevet

Vi går nok på feil fester:-)

Tja....;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, må bare le nå...

Jeg leste i et Woman-bladom forskjellen på kvinner og menn. Der sto det at mannfolka blir elleville og kåte av at dama sprader rundt naken og de innbiller seg at dama føler det samme når de ser ham naken ;-)) I virkeligheten er det visst nesten motsatt ;-)

Det spørs på måten - og på mannen! :-)

*ser for meg Brad Pitt... *

Gjest D*lilith
Skrevet

De får vel oppmersomhet da ; )

Vet om en som begynte å strippe vær gang det kom en spesiell sang,enten det var ute eller før vi gikk ut.

Han ble ført ut av diskoteket flere ganger pga det hehe : D

Gjest togli
Skrevet

Det spørs på måten - og på mannen! :-)

*ser for meg Brad Pitt... *

Tja, det er muligens noe i det, ja ;-)

Skrevet

Tja....;-)

Nåja, du liker nok nakne menn:-)

candyqueen_83
Skrevet

Hehe, jeg har en kamerat som stadig kler av seg når han er full. Dama hans er helt fortvila og har satt foten ned og krever at det tar slutt. Tror kanskje han har slutta nå, nesten...

En gang kledde han av seg i en kiosk og la kølla i ei lompe og tok på ketchup og sennep. Han lurte fælt hva han hadde på kølla da han våkna dagen etter! *ler*

Æsj!

Skrevet

Hehe, jeg har en kamerat som stadig kler av seg når han er full. Dama hans er helt fortvila og har satt foten ned og krever at det tar slutt. Tror kanskje han har slutta nå, nesten...

En gang kledde han av seg i en kiosk og la kølla i ei lompe og tok på ketchup og sennep. Han lurte fælt hva han hadde på kølla da han våkna dagen etter! *ler*

Jeg kjenner et par mannfolk som liker å kle av seg på fest jeg også, snodig "behov".

Skrevet

De får vel oppmersomhet da ; )

Vet om en som begynte å strippe vær gang det kom en spesiell sang,enten det var ute eller før vi gikk ut.

Han ble ført ut av diskoteket flere ganger pga det hehe : D

Det er jo helt sprøtt. Hvem vil vel ikke ha en drita full wannabe-stripper som kler av seg til "Boten Anna"!

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er jo helt sprøtt. Hvem vil vel ikke ha en drita full wannabe-stripper som kler av seg til "Boten Anna"!

Ja det er sprøtt.

Skrevet

Ja det er sprøtt.

Har du funnet noe telt eller?

Skrevet

Nåja, du liker nok nakne menn:-)

Kommer helt an på _hvilken_ naken mann og ikke minst settingen. Hadde neppe blitt særlig 'gira' over at mannen til en venninne slenger med kølla i et middagslag;-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Har du funnet noe telt eller?

Nei,har ikke funnet et solid telt enda...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...