Gjest mansa Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vi vurderer å søke en kristen privatskole til høsten i Oslo/Lørenskog. Dattera vår skal begynne i tredje klasse. Er det noen som har privatskoler å anbefale? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjenner ikke til kristne privatskoler i området du nevner, men har selv barn ved en privatskole i en annen del av landet. En innfallsvinkel til å se hvor "bra" skolen er kan være å se på www.fylkesmannen.no og se om skolen(e) du vurderer har avvik (da det er fylkesmannen som er privatskolers kontrollinstans). Avvikene er offentlige og tilgjengelige via internett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 På Oppsal ligger det i alle fall en koselig liten mindre skole som Adventistene driver (tror jeg det er). Det er jo i alle fall på riktig side av Oslo dersom dere bor i Lørenskog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Babyløven Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 http://www.ostmarka.gs.oslo.no/index.htm Ei venninne av meg har jobbet der. Slik hun fortalte virket det som en fin skole. Det var ikke bare adventister som jobbet der, og ikke bare barn av adventister. Før muslimene fikk sin egen skole, var det også en del muslimer som gikk der. (vistnok status å gå på privatskoler i enkelte miljøer...) Det er små klasser med to og to trinn samlet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har en venninne som har en sønn i 3. klasse på Steinerskolen i Lørenskog. De er fornøyd - små klasser og foreløpig ingen "rariteter" (tenker på saker som har vært framme om div. andre Steinerskoler). Venninnen min er lærer på videregående og ikke spesielt Steiner-"frelst", så hun ville helt sikkert reagert dersom det foregikk veldig "spesielle" ting der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har en venninne som har en sønn i 3. klasse på Steinerskolen i Lørenskog. De er fornøyd - små klasser og foreløpig ingen "rariteter" (tenker på saker som har vært framme om div. andre Steinerskoler). Venninnen min er lærer på videregående og ikke spesielt Steiner-"frelst", så hun ville helt sikkert reagert dersom det foregikk veldig "spesielle" ting der. Steinerskolen er ikke en kristen privatskole. Hva man ellers måtte mene om skolen. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kan denne listen hjelpe? http://www.kff.no/2008/KFF-skoler.pdf mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Steinerskolen er ikke en kristen privatskole. Hva man ellers måtte mene om skolen. mvh Nei, det er den absolutt ikke. Jeg overså det med "kristen". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.