Gå til innhold

Hvordan krøller jeg håret rett?

Anbefalte innlegg

Gjest tusen takk for krøllesvar!
Skrevet

Jeg skal kjøpe en krølltang i dag.

Skal håret være tørt?

Skal det være skum i? Før/etter?

Hvor lenge holder det?

Gjest her har du et krøllesvar:)
Skrevet

Hei! Først, kjøp en god krølltang! Her er faktisk dyrt veldig mye bedre, det er i hvert fall min erfaring både med krølltenger og rettetenger.

Vask håret, ta i skum og føn det helt tørt. Så tar du en og en "del" av håret og krøller det. La krølltangen sitte i noen sekunder før du forsiktig drar den ut av håret, da blir det finere. Og spray hver krøll med hårspray før du går over til neste "del av håret.

Kan forresten være lurt å ha noen store klyper i håret sånn at ikke alt henger i veien, så ar du ut bare litt og litt av det du skal krølle. Når du er ferdig sprayer du hele håret med hårspray, så er det fint hele kvelden!

Det tar tid, men det blir veldig fint, og innmellom er det jo gøy å pynte seg litt ekstra:)

Skrevet

Hvis du skal krølle håret rett, er det nok bedre å bruke rettetang.

Tror ikke det er så bra å bruke elektriske apparater i vått hår, men dette har jeg ekstremt dårlig greie på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...