Gå til innhold

Lei syv åring

Gjest christina82

Anbefalte innlegg

Gjest christina82

Har en gutt på syv år,han og to andre gutter henger mye sammen.Min sønn og den ene gutten (bestevennen hans)går ikke på sfo så bestevennen er her nesten hver dag etter skoletid og de leker kjempefint sammen,også med den tredje gutten når han er ferdig på sfo. Nå han den tredje gutten begynnt å være mindre på sfo og det skjer stadig at min sønn kommer hjem fra skolen og sier at han ikke får være med de to andre og leke for de skal gjøre noe hemmelig.Det er bestevennen hans som visst sier at de skal gjøre noehemmelig, den andre gutten sier at min sønn kan få være med.

Så i dag kom han hjem og var så lei seg fordi han ikke fikk være med og han sitter og sier at han er kvalm fordi han er så lei seg.

Jeg får så veldig vondt av han.Hva gjør en i slike tilfeller?snakker med foreldrene?blir veldig usikker, de andre i klassen hans er på sfo til klokken fem så det er ikke bare å sende han til noen andre lekekamerater heller..takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var i en lignende situasjon ved skoleslutt i fjor vår, men da var det så kort tid til skoleferien at vi ikke gjorde noe med det (kun snakk om 14 dager eller noe sånt), men da det begynte også på høsten (ved skolestart) kontaktet jeg miljøarbeideren på skolen. han tok affære straks, og snakket med alle tre. De kom fram til hvordan de kunne løse dette og dette skoleåret har de tre holdt sammen alle tre. Hører fremdeles at de snakker om hva miljøarbeideren sa i høst (han sluttet desverre ved skolen senere på høsten). Er det noen ved skolen / SFO du kan kontakte som ryddig og greit kan ta opp dette med guttene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...