Gå til innhold

På roastbeef

Anbefalte innlegg

random1365380890
Skrevet

Hva slags løk skal man ha?

Vanlig rå?

Rød? Sprø?

Gjest lauk
Skrevet

Spiser det ikke selv, men har observert at det enten pleier å være sprø løk eller vanlig surra/stekt løk.

Skrevet

Smak og behag det, selv foretrekker jeg rødløk og remulade på roastbeef:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Og sølvløk sammen med den rå rødløken, sammen med remulade er dette et must.

mariaflyfly
Skrevet

Vanligvis rå løk og remulade. Nå om dagen: Philadelphia light-ost. Slanker'n, ja... :(

candyqueen_83
Skrevet

Løken skal være sprøstekt. Og man må ha remulade og sylteagurk :o)

Skrevet

Er ikke så viktig med løk, men det er veldig greit med smøreost naturell under og agurkmiks på toppen.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Man skal selvfølgelig ikke ha løk i det hele tatt. Kun sylteagurk og majones.

Mrs. Wallace
Skrevet

På roastbeef skal man ha rå rødløk, remulade og sylteagurk. Og gjerne litt bladpersille.

*slafse*

Skrevet

Rå løk, enten vanlig gul løk eller rødløk.

Og selvsagt sylteagurk og remulade:-)

Skrevet

Du må ikkje ha løk på i det hele tatt.

Det beste er faktisk å bruke remulade, litt salt og asparges. *slafs*

Skrevet

Du må ikkje ha løk på i det hele tatt.

Det beste er faktisk å bruke remulade, litt salt og asparges. *slafs*

Skal du begynne med sånne *skrive hva du gjør her* også nå?!

Skrevet

Skal du begynne med sånne *skrive hva du gjør her* også nå?!

He. he...ja det har du rett i! Har nett våkna.

Gjest Babyløven
Skrevet

Rå rødløk eller rå purreløk. + Remulade eller potetsalat.

Gjest matprat
Skrevet

Vanligvis rå løk og remulade. Nå om dagen: Philadelphia light-ost. Slanker'n, ja... :(

Er du nå sikker på at den osten er noe sunnere enn remulade? Remulade inneholder i allefall sunn olje.

Gjest Elextra
Skrevet

Kan du være så snill å motivere meg til å foreta de nødvendige oppofrelser for å gå ned 3-4-5 kilo til sommerferien? Skal klare å holde meg unna sjokolade og slikkerier, men har store vanskeligheter med å ligge unna en del andre ting - vin og øl i særdeleshet.

Gjest annlovinda
Skrevet

Aioli er også godt til remulade synes jeg. Mills har de, og de er gode synes jeg. Mye mindre fett enn remulade og majones.

mariaflyfly
Skrevet

Aioli er også godt til remulade synes jeg. Mills har de, og de er gode synes jeg. Mye mindre fett enn remulade og majones.

Ja, den er veldig god, og med samme kaloriinnhold som lettmajones, tror jeg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...