Lillemus Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men det er et lite stativ som det henger f.eks. 4 små "brødfjøler" på, slike som man kan bruke til brødskiver istedetfor vanlige tallerkener. Men hva heter det egentlig? Og hvor får jeg tak i det? Gjerne på nettet. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 De har på Europris. Vet ikke hva det heter, men her har de i alle fall på Europris. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Jeg fant det selv, smørebrikke heter det forøvrig. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 De har på Europris. Vet ikke hva det heter, men her har de i alle fall på Europris. Forbauser meg ikke! Takk for tipset! ))) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Slike har vi på hytta, de er gamle som alle hauger og henger på en spiker på veggen ). 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Slike har vi på hytta, de er gamle som alle hauger og henger på en spiker på veggen ). Min kjære har gnålt i sju lange og sju breie om at han skulle hatt sånne og nå er jeg lei av at han ikke bare sjekker opp det selv og kjøper noen! ) Men snart har han bursdag.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Min kjære har gnålt i sju lange og sju breie om at han skulle hatt sånne og nå er jeg lei av at han ikke bare sjekker opp det selv og kjøper noen! ) Men snart har han bursdag.... Nærmeste jeg kom... http://www.ue.no/index.lasso?sect=fylke&id=16&side=uen_ubedrift_detalj&uid=16992-16 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Nærmeste jeg kom... http://www.ue.no/index.lasso?sect=fylke&id=16&side=uen_ubedrift_detalj&uid=16992-16 Fant dem på nettet selv, de selges på Jernia og Obs! og Europris visstnok. ) Så da bli de ei rå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.