Gå til innhold

Invitasjon til barnedåp

Gjest uffffffffffe

Anbefalte innlegg

Gjest uffffffffffe

Hva pleier det å stå i en slik invitasjon?

Lurte på å bestille invitasjoner herfra: http://www.kortshop.com/product_info.php?products_id=58

Men det står at en kan skrive hvilken tekst en vil her. Hva må stå her?

Kan noen skrive et lite utkast for meg?

Dåpsgudstjenesten er i .... kirke kl 11.

Kaffe og kaker kl ....

Middag kl ...

uff nå ble alt så vanskelig. Hvis gudstjenesten er kl 11, og det er flere barnedåper, hvor lang tid tar dette? Når bør vi servere middag og når bør vi servere kaffe? Tenkte invitere de nærmeste på middag, og resten på kaffe og kaker senere. F.eks. dåp kl 11, middag kl 16, kaffe og kaker kl 18? Eller har dere forslag på andre tidpunkt? Det er ikke så langt fra kirka til der vi skal ha selskapet.

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det høres sent ut med middag kl. 16.00, så jeg ville invitert til middag kl. 14.00, og så kaffe kl. 16 eller 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt prestekontoret og hørt hvor mange som skal døpes og evt hvor lang ca tid som beregnes i kirken. Middagsgjestene ville jeg tatt med meg til spisestedet rett fra kirken. Ingen forventer nok middag med en gang, men ca en time etter kirken? Jeg tror også at det er rikelig å sette av to timer til middagen.

Eks kirken ferdig klokka 13:30 middagen kl 14:30 og kaffe-kake klokka 16:30. Og så varer nok kanskje det også et par timer før dere kan dra hjem og slappe av etter en forhåpentligvis fin dag :)

Teksten i invitasjonen har du så fort du har fått tidene litt sånn ca på G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...