Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen tvil om det. Gullet har hun funnet ved å bruke etternavnet sitt flittig. "Har aldri lagt meg under kniven". Nei, sikkert ikke. Hva faen er vitsen med å late som om man er tjue når man ikke er det? Synes faktisk Erna Solberg har mer stil.

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Enig. Hun har jo så typiske silikonpupper, at det er direkte flaut at hun nekter for noe annet.

Skrevet

Skjønte ikkje den med etter navnet? Mener du Skalpel?

Erna Solberg var vel ikkje akkurat noe stjerneeksempel...:)

Skrevet

Enig. Hun har jo så typiske silikonpupper, at det er direkte flaut at hun nekter for noe annet.

Plastkoppene er én ting, det stramme trynet sier også sitt. Hva er det som får kvinnfolk i den alderen til å tviholde på ungdommen ved å fremstå som en glamourmodell? Nei, dette synes jeg absolutt ikke noe om. Takke meg til'a Erna!

Skrevet

Skalpell ja, hehe. Greit, så var ikke Erna Solberg noe stjerneeksempel, men jeg synes nå hun er ti ganger finere enn Dorthe, fordi hun ikke prøver så jævlig hardt.

Skrevet

Men du, hu derre Solveig Barstad som er på TV2 akkurat nå, er jo ganske sprek. Ser normal ut og!

Skrevet

Men du, hu derre Solveig Barstad som er på TV2 akkurat nå, er jo ganske sprek. Ser normal ut og!

Eg ser ikkje på TV2 av prinnsipp!

Bare av og til...At ho _ser normal ut_ er ikkje det samme som at ho _er normal_..., eg syns ho virker ganske treig i hue.

Skrevet

Hu synes jeg er fæl! Ikke utseendemessig, men stemmen etc. Orker ikke se på henne på TV.... :-(

Skrevet

Hu synes jeg er fæl! Ikke utseendemessig, men stemmen etc. Orker ikke se på henne på TV.... :-(

Stemmen er grusom, enig med deg der. Synes likevel hun femstår som mer ekte enn førstnevnte.

Skrevet

Eg ser ikkje på TV2 av prinnsipp!

Bare av og til...At ho _ser normal ut_ er ikkje det samme som at ho _er normal_..., eg syns ho virker ganske treig i hue.

Men i all verden!

Nå skal jeg legge meg. Jeg fikk besøk av et ekorn istad, på terrassen, den jeg har satt ut nøtter på en askjett til!

Godnatt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...