Snikkersen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fantastisk vær i hovedstaden nå. Barna skulle vært i seng, men de vil ikke inn;) Har vannkrig og greier. Men nå må jeg vel hente dem..... Endelig noen fine dager, og jammen er det ikke langhelg også Hærlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har samme "problemet" her på nordvestlandet også. herlig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hehe, samme her også med ungene, bor i Oslo-omr, det er jo så gøy å leke ute!! Sliter også om morgenen til å få 3,5-åringen til å skjønne at det _er_ ikke morgen kl 04.00, for han hører jo at fuglene har stått opp!! Men det er deilig dette, syns det er så skjønt nå når det ikke er så trykkende varmt, bare deilig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er ikke lett å få dem inn til vanlig tid nei Jeg bruker å tøye litt (halv time) på leggetiden på denne tiden. Jeg synes ikke at søvnbehovet er like stort for min datter når det er så fine og lyse dager. Hun står greit opp om morraen nå også. Det er godt det kommer flere av disse dagene ja. Elsker denne årstiden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sånn er det her også. Det er en kamp å få dem inn, og når de endelig kommer, er de så skitne at de må ligge i bløt en time for å få det verste av dem. ;-) Og når de legger seg, sovner de før hodet når puta. Men du så deilig det er med denne forsmaken av sommer! Vi nyyyyyter det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er ikke lett å få dem inn til vanlig tid nei Jeg bruker å tøye litt (halv time) på leggetiden på denne tiden. Jeg synes ikke at søvnbehovet er like stort for min datter når det er så fine og lyse dager. Hun står greit opp om morraen nå også. Det er godt det kommer flere av disse dagene ja. Elsker denne årstiden Våren i Norge er HELT fantastisk!! Jeg blir helt ør i kroppen hvert eneste år. Året går fot, men jeg glemmer denne deilige vårfølelsen og blir like glad hver gang den kommer:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Våren i Norge er HELT fantastisk!! Jeg blir helt ør i kroppen hvert eneste år. Året går fot, men jeg glemmer denne deilige vårfølelsen og blir like glad hver gang den kommer:o) Ja! Ekstremt deilig etter en mørk vinter. Folk blir helt annerledes, får energi, får tiltakslyst, og jeg vet ikke hva Og all den friske luften gjør oss så godt. Og det å kunne henge ut tøyet og det tørker innen neste vask er ferdig hehe, det er mye godt å si om våren ja Til og med hestehov er fint nå sånn tidlig på våren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ja! Ekstremt deilig etter en mørk vinter. Folk blir helt annerledes, får energi, får tiltakslyst, og jeg vet ikke hva Og all den friske luften gjør oss så godt. Og det å kunne henge ut tøyet og det tørker innen neste vask er ferdig hehe, det er mye godt å si om våren ja Til og med hestehov er fint nå sånn tidlig på våren Til og med løvetenner er vakre nå) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Til og med løvetenner er vakre nå) Løvetann ja hehe, det var det jeg mente . Jeg kaller dem også for lekkeblomster 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Våren i Norge er HELT fantastisk!! Jeg blir helt ør i kroppen hvert eneste år. Året går fot, men jeg glemmer denne deilige vårfølelsen og blir like glad hver gang den kommer:o) Helt enig - når denne vidunderlige våren kommer undrer jeg meg hvert år over hvordan jeg har klart den lange høsten og vinteren. Men alt går. Ser frem mot en strålende pinsehelg - satser på å åpne badesesongen *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 He he. Vi monterte trampoline i går kveld, så ungene kom 1 time for sent i seng. Ungene var noe trøtte i morges, men bare eg nevnte ordet "trampoline", så satt de i sengene. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Herlig her i sør også! :=) Snuppen lurte på om han måtte ove bort denn solskinnsdagen! He, he, ikke godt å forstå når det er natta :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.