Gå til innhold

Har tenkt for mye og trenger opprydning i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest tenkerALTformye
Skrevet

Her er "problemet":

Har gått ut med en fyr en del ganger og vi har god kjemi. Nå har jeg ikke hørt noe fra han siden forrige helg. Det siste han sa var "ha en fin uke" (betyr det at han ikke vil treffes før neste helg?) og "det er så hyggelig å være sammen med deg". Jeg spurte også om vi skulle treffes til uka og da sa han ja (var det bare fordi jeg spurte?). Hvorfor har han ikke ringt hvis han vil ha kontakt? Jeg tenker kun på om jeg hører noe fra han, hele tida. Får ikke gjort noe ting på jobben! Har veldig lyst til å ta kontakt, men det var jeg som tok kontakt sist og er redd for å virke masete. Har nå nesten klart å overbevise meg selv at hvis jeg ringer i morgen er det greit.. Og kom også på at jeg en gang har sagt at jeg vil ta det litt rolig, er det kanskje derfor han ikke ringer?

Jepp, vet jeg høres ut som et hysterisk kvinnfolk, men jeg blir gal av å ikke ha noen å snakke med. Håper det er noen menn her som kan fortelle meg at jeg tenker for mye og at han sikkert ikke analyserer alt like nøye som meg..

Og en til ting, når han sier han vil vite hva jeg tenker på - vil han vite det da selv om det er sånn som det jeg har beskrevet over, eller skal jeg finne på noe?

Skrevet

Kvinnfolk overanalyserer absolutt alt, og prøver å finne skjulte meninger i det meste. Ikke tenk så mye. "Ha en fin uke" sagt av en mann betyr ikke annet enn at han ønsker at resten av uka di skal bli like fin som den forhåpentligvis har vært hittil. "Ja." betyr bare "ja" på mannsk.

Skrevet

Du tenker nok alt for mye ja.

Bare slapp av og tenk på noe annet, han ringer sikkert (om han har nummeret ditt) før eller seinere.

Gjest tenkerALTformye
Skrevet

Du tenker nok alt for mye ja.

Bare slapp av og tenk på noe annet, han ringer sikkert (om han har nummeret ditt) før eller seinere.

Så du synes altså ikke at jeg bør ringe? Hvorfor ikke?Tenk om han ikke ringer fordi jeg har sagt at jeg vil ta det litt rolig? Da er det vel bedre at jeg ringer?

Skrevet

Så du synes altså ikke at jeg bør ringe? Hvorfor ikke?Tenk om han ikke ringer fordi jeg har sagt at jeg vil ta det litt rolig? Da er det vel bedre at jeg ringer?

Hvis du vil ringe, så ring. Hvis du ikke vil ringe, så lar du det være. Er ikke verre. Ikke la det være så mye hvis og jammen.

Gjest tenkerALTformye
Skrevet

Hvis du vil ringe, så ring. Hvis du ikke vil ringe, så lar du det være. Er ikke verre. Ikke la det være så mye hvis og jammen.

Jeg vil ringe, jeg vil jo det! Men lurer på hvorfor ikke han har ringt. Og vil ikke virke masete, har skremt bort menn før ved å ringe og mase..

Skrevet

Jada, bare ring du! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...