Jølsen Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Henviser til en noe spesiell artikkel her: ''Gjennomsnittsmennesket gråter ca 1-2 ganger pr. uke.'' Jaha, har _du_ grått i dag? 0 Siter
GeirB Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Nei eg har ikkje grått i dag, det har eg ikkje hatt tid til faktisk. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Nei eg har ikkje grått i dag, det har eg ikkje hatt tid til faktisk. Felte du ikke en tåre da du så det bildet av det syvbeinte lammet engang? 0 Siter
birdie Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Yep. Så "Pay it forward" i ettermiddag (Kevin Spacey, Helen Hunt, Haley Joel Osment) - skikkelig tear jerker på slutten, den filmen..! 0 Siter
Aggathe Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Nei, i dag har jeg ikke grått en ørliten skvett engang, forøvrig går det år mellom hver gang jeg gråter med hulk å tårer, men er trist inni meg av og til da, så helt kynisk er jeg nok ikke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.