Gå til innhold

Er det uvanlig at tenåringen ikke vil vises.....

Anbefalte innlegg

Gjest må gå alene
Skrevet

sammen med foreldrene sine? bare spør fordi min tenåringsdatter ikke vil sitte på bussen sammen med oss foreldre, begge eller alene. Hun vil heller ikke bli sett sammen med oss feks på en bytur når vi skal gå gjennom gatene, hun vil aller helst ikke kjenne til oss i det hele tatt. Kjenner jeg faktisk blir litt såret av hennes fremtreden.

Vi er ikke gamle eller umoderne på noen vis.

Skrevet

Ja, dette er helt normalt!! Husker at jeg selv var helt ekstrem i den alderen. Er ikke for å såre, men angst for å bli ledd av (for min del..;) Er pinlig å tenke tilbake på nå riktigok..

Går nok over!

sant å si
Skrevet

Det er helt vanlig, og går heldigvis over etterhvert.

Datteren min var så ille en periode at jeg pleide å si at i hennes tilfelle virket ikke det å bli foreldreløs utelukkende negativt - det har heldigvis forandret seg nå ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg var sånn, og jeg ser min eldste begynner å få litt tendenser her. "Det er jo ikke normalt å gå på tur med mora si" sa hun her en dag da vi spaserte. Hun trakk seg litt vekk da vi møtte noen eldre gutter ;) Jeg bryr meg ikke om det. Det er en av de små bagatellene puberteten kan føre med seg.

Skrevet

Helt normalt. :o) Min 4-klassing synes det er småpinlig å bli sett på skolen sammen med mora si...

Skrevet

Ja det er grusomt flaut med foreldrene på visse steder når de blir ungdommer. Jeg husker selv jeg syntes det var pinlig i en periode.

Barna elsker deg nok like mye fordi om de ikke vil bli sett sammen med deg, i allefall kommer det klemmer og godord i fleng her hjemme :)

Skrevet

Normalt, de skal bare vise at de er voksne, og ikke drasser rundt med foreldre. Dessuten, dersom du ikke er fullstendig A4 så er alt litt dumt og pinlig, inntil de blir stolt av deg igjen :)

Shadow 650
Skrevet

He he. Eg kjenner meg igjen. Gikk maaaaange meter foran. :o)

Gjest Tatjana
Skrevet

Helt normalt.

Jeg gikk selv minst fem meter bak min mor når vi var i byen sammen og håpet at ingen skjønte at vi var i følge. :-)

Gjest togli
Skrevet

Helt normalt.

Jeg gikk selv minst fem meter bak min mor når vi var i byen sammen og håpet at ingen skjønte at vi var i følge. :-)

Hos oss var det nesten motsatt, eller dvs faren min "trua" med det ;) Jeg måtte love å gå tre meter foran eller bak han i byen dersom jeg skulle ha på den hullete Levis 501-buksa mi der halve rompa (litt overdrevet;-)) stakk ut ;-)

Gjest Tatjana
Skrevet

Hos oss var det nesten motsatt, eller dvs faren min "trua" med det ;) Jeg måtte love å gå tre meter foran eller bak han i byen dersom jeg skulle ha på den hullete Levis 501-buksa mi der halve rompa (litt overdrevet;-)) stakk ut ;-)

:-)

Da tenker jeg at du er omtrent på min alder. Jeg hadde også en slik bukse, og jeg husker raseriet da min mor tok den ut, helte bensin på den og tente på.

Tenåringen min begynner også å bli slik nå, at hun helst ikke vil gå sammen med oss foreldrene. Og jeg blir ikke fornærmet, for jeg husker godt at jeg var sånn sjøl. Og det var jo ikke fordi jeg ikke var glad i dem. Det var bare så utrolig flaut.

sant å si
Skrevet

Helt normalt.

Syns det er litt søtt, jeg... :o)

Gjest togli
Skrevet

:-)

Da tenker jeg at du er omtrent på min alder. Jeg hadde også en slik bukse, og jeg husker raseriet da min mor tok den ut, helte bensin på den og tente på.

Tenåringen min begynner også å bli slik nå, at hun helst ikke vil gå sammen med oss foreldrene. Og jeg blir ikke fornærmet, for jeg husker godt at jeg var sånn sjøl. Og det var jo ikke fordi jeg ikke var glad i dem. Det var bare så utrolig flaut.

Jeg er -70-modell og hadde iallefall to slike kule bukser ;-)

Mine unger er ikke helt der at de er direkte flaue over oss ennå, men det kommer nok,... Eldstejenta fyller straks 11 ;)

Skrevet

Jeg hadde i alle fall en sånn periode i tenårene. I det hele tatt å ha foreldre var pinlig, enda være var det å vise seg ute sammen med dem. :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...