Gjest trampoline artig Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 vi har kjøpt oss trampoline og barna er kjempe fornøyd..Jeg har også lyst til og prøve dette og synes det er artig. Er det mulig og gå ned noen kg ved og hoppe på trampoline om kvelden. Jeg har vært flink(synes jeg selv)og gått ned 7 kg siden påske. Kanskje trampoline hadde vært fint og bruke for mer trim.. Noen der ute med erfaring på det.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Det sies at trampolinehopping gir svært god treningseffekt. Her står det at man bygger mye mer lårmuskler på trampoline enn ved jogging: http://www.trim.no/spmsvar/view.php?id=1951 Når musklene bygges opp, så vil også forbrenningen øke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Se svaret jeg fikk fra en av legene på forum for trening- og idrettsmedisin, trampishopping er suveren trening sier han! ) 0 Siter
Speak Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Så sliten som man blir så må dette være super trim:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.