Gå til innhold

Matboks m/fryse element

Gjest snuppasmor

Anbefalte innlegg

Gjest snuppasmor

Snuppa vår ønsker seg så veldig en matboks med fryse element.

Det høres jo ganske fornuftig ut i varmen.

Er det noen som vet hvem som selger slike.

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Jeg veit ikke hvor du får tak i slike, men jeg fikk et kjempebra tips i min Jamie Oliver-kokebok om å fryse ned små juicekartonger (sånne små med tilhørende sugerør). Da funker de som fryseelementer i matboksen, samtidig som de tiner i tide til lunsj. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg veit ikke hvor du får tak i slike, men jeg fikk et kjempebra tips i min Jamie Oliver-kokebok om å fryse ned små juicekartonger (sånne små med tilhørende sugerør). Da funker de som fryseelementer i matboksen, samtidig som de tiner i tide til lunsj. :)

Lurt! Bare synd de ofte er så dyre...

Finnes det noen storpakninger med slike tro, noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Lurt! Bare synd de ofte er så dyre...

Finnes det noen storpakninger med slike tro, noe sted?

Det gjør det helt sikkert. Og det er egentlig et ganske smart triks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Det gjør det helt sikkert. Og det er egentlig et ganske smart triks. :)

Du har ikke forslag på sånne grossister på småjuice da? Er nesten aldri på Europris og sånne butikker....

Litt kjipt å betale 8-9 kr for 2 dl juice, når 1,5 liter koster 10..... Men de er veldig praktiske, og enda mer praktiske er de jo hvis en gjør som du foreslår her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Du har ikke forslag på sånne grossister på småjuice da? Er nesten aldri på Europris og sånne butikker....

Litt kjipt å betale 8-9 kr for 2 dl juice, når 1,5 liter koster 10..... Men de er veldig praktiske, og enda mer praktiske er de jo hvis en gjør som du foreslår her :-)

Jeg handler aldri på Europris og sånn, så jeg har dessverre ikke peiling. :( Men kanskje Smartclub?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Kanskje smart club har? Det finnes hvertfall storpakninger med sånne...hmm..hva heter det. Sånne de har billige i sverige. Sånne myke beholdere med juice- i sølvfarge. Hjelp meg? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Kanskje smart club har? Det finnes hvertfall storpakninger med sånne...hmm..hva heter det. Sånne de har billige i sverige. Sånne myke beholdere med juice- i sølvfarge. Hjelp meg? :o)

Husker ikke hva de heter, men det er ikke rein juice. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jamvold

Jeg har sett at det finnes små vannflasker å få kjøpt på meny butikkene. (finnes sikkert over alt)

Hvorfor ikke ta en slik å fylle opp med vann hver kveld og legge den i fryseren. Ta den så over i en litt stor og god matboks så vil den også tine i løpet av formiddagen og fungere som sunt drikke og holde maten kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg har sett at det finnes små vannflasker å få kjøpt på meny butikkene. (finnes sikkert over alt)

Hvorfor ikke ta en slik å fylle opp med vann hver kveld og legge den i fryseren. Ta den så over i en litt stor og god matboks så vil den også tine i løpet av formiddagen og fungere som sunt drikke og holde maten kald.

Det var lurt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal på tur er det lurt å ta en større drikkeflaske (05-06 l), fylle den delvis med vann og legge den i fryseren kvelden før. Når man skal dra fyller man opp resten av flaska med iskaldt vann fra springen og vips! har man kald drikke leeeenge og man slipper å vente til isen smelter ganske mye før man får drikke. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte vår på Lidl, men jeg har dessverre ikke sett dem der senere:-( Kanskje en jernvareforretning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...