Gjest Trist mamma Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er hva vi har gjort lenge nå. Vi er vel glade i hverandre, og faktisk så går hverdagen her smidigere unna enn mange andre steder. Vi samarbeider veldig bra om husarbeid, barna, det meste faktisk. Vi har det ofte hyggelig sammen, både sammen med barna og da de er i seng. Deler mange interesser. Men det burde vel være noe mer? Jeg går med et savn i meg, og det føles av og til så tungt. Som nå i kveld. Men tanken på å bryte opp er nesten umulig, hverdagen vår er bra, barna har det bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva er det du savner, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har dere satt av tid til bare dere to da? Jeg mener ikke etter at ungene er i seng, men ut av hus. En helg alene kan gjøre mye for et forhold. Og har du snakket med din mann om følelsene? Det er første bud... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Prøv å sett ord på hva du savner og som pekkaline sier - husk å sette av tid til å være kjærester også! Ikke bare mamma/pappa og ansvarlig i A/S Heimen. Og du - u/t betyr uten tekst... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva er det du savner, da? Var ikke det innlysende? Hun savner vel lidenskap og kjærlighet utover den rene vennekjærlighet? Men man må jo selvfølgelig søke kjærligheten selv - den kommer sjelden rekende på en fjøl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Var ikke det innlysende? Hun savner vel lidenskap og kjærlighet utover den rene vennekjærlighet? Men man må jo selvfølgelig søke kjærligheten selv - den kommer sjelden rekende på en fjøl. ''Men man må jo selvfølgelig søke kjærligheten selv - den kommer sjelden rekende på en fjøl.'' Det var poenget mitt Man kan ikke bare gå og lengte, man må konkretisere hva man ønsker mer av og jobbe mot det. Om hun savner den gode sexen, så finnes det mange råd for å sparke det i gang. Om hun savner flørting, stevnemøter, lidenskap, så må hun jobbe for de stundene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest labolina Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvor lenge har dette vart? Erfaringen min etter 15 års samboerskap med min samboer, er det i korte perioder oppleves slik, pga sterkt fokus på andre arenaer (f.eks jobb, barn, studier etc). Hos oss har det ihvertfall alltid gått over... men som de andre sier, så må man (når man blir bevisst problemet - for det er man ikke alltid i travle jobbtider el.l) gjøre noe med problemet selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Klart det skal være noe mer. Når man er misfornøyd, søker man ut, og det er ikke bra. Alternativet til å prøve å live opp det du har hjemme, er ikke en lettvint løsning. Ikke om man har små barn. Er det en umulig tanke for deg å finne tilbake til partneren, tror jeg det kan være lurt å begynne å rede ut hvordan du skal få det du savner. Ellers ender du kanskje opp, som mange andre, med å rømme ut i ren desperasjon. Noe som lager store sår for de andre. Jeg har mer tro på å tenke og planlegge, enn å vente på bedre tider, eller håpe ting går over. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ''Men man må jo selvfølgelig søke kjærligheten selv - den kommer sjelden rekende på en fjøl.'' Det var poenget mitt Man kan ikke bare gå og lengte, man må konkretisere hva man ønsker mer av og jobbe mot det. Om hun savner den gode sexen, så finnes det mange råd for å sparke det i gang. Om hun savner flørting, stevnemøter, lidenskap, så må hun jobbe for de stundene. Avsporing: Har du fått noe i posten fra meg? Jeg var litt treig og fikk ikke sendt det før tirsdag, men det burde vel ha dukka opp nå? (Og så du forresten Gordon klikka fullstendig i går?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Avsporing: Har du fått noe i posten fra meg? Jeg var litt treig og fikk ikke sendt det før tirsdag, men det burde vel ha dukka opp nå? (Og så du forresten Gordon klikka fullstendig i går?) Jeg var på lekeplassen med Squishy i går og vi koste oss masse. Gikk hjem i bedagelig tempo og skulle akkurat til å sette med ute med en kopp te og en røyk, når jeg kom på at jeg måtte gå hele veien tilbake fordi jeg hadde glemt igjen lekene. Uff, så sur jeg var. Det var vaaarmt og jeg var svett. Men så sjekket jeg postkassen på vei inn, og der var en koselig pakke fra deg og ingen regninger! Humøret økte betraktelig Tusen takk for det. Vi skal kose oss med noen episoder i kveld Men kan ikke jeg få adressen din, så jeg kan sende en liten oppmuntring tilbake? Jeg kjøpte noe forrige helg som jeg gjerne vil gi deg. Og ja, episoden i går var litt skummel Jeg krymper meg når jeg ser skrikende menn, så jeg gjemte meg litt bak puta mens jeg lo av den "franske grisen". For en type! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg var på lekeplassen med Squishy i går og vi koste oss masse. Gikk hjem i bedagelig tempo og skulle akkurat til å sette med ute med en kopp te og en røyk, når jeg kom på at jeg måtte gå hele veien tilbake fordi jeg hadde glemt igjen lekene. Uff, så sur jeg var. Det var vaaarmt og jeg var svett. Men så sjekket jeg postkassen på vei inn, og der var en koselig pakke fra deg og ingen regninger! Humøret økte betraktelig Tusen takk for det. Vi skal kose oss med noen episoder i kveld Men kan ikke jeg få adressen din, så jeg kan sende en liten oppmuntring tilbake? Jeg kjøpte noe forrige helg som jeg gjerne vil gi deg. Og ja, episoden i går var litt skummel Jeg krymper meg når jeg ser skrikende menn, så jeg gjemte meg litt bak puta mens jeg lo av den "franske grisen". For en type! ''Og ja, episoden i går var litt skummel Jeg krymper meg når jeg ser skrikende menn, så jeg gjemte meg litt bak puta mens jeg lo av den "franske grisen". For en type! '' Han var bare helt priceless! Jeg holdt på å flire meg ihjæl av kommentaren hans om at alt neppe var perfekt på Ramsays kjøkken heller - da han parerte med "Well, at least it's clean!" Sarkasme på høyt nivå. Det kjøkkenet til den franske grisen var skikkelig disgusting. Og de som jobba for han var ikke synlig imponerte. Jeg mailer deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ''Og ja, episoden i går var litt skummel Jeg krymper meg når jeg ser skrikende menn, så jeg gjemte meg litt bak puta mens jeg lo av den "franske grisen". For en type! '' Han var bare helt priceless! Jeg holdt på å flire meg ihjæl av kommentaren hans om at alt neppe var perfekt på Ramsays kjøkken heller - da han parerte med "Well, at least it's clean!" Sarkasme på høyt nivå. Det kjøkkenet til den franske grisen var skikkelig disgusting. Og de som jobba for han var ikke synlig imponerte. Jeg mailer deg. Ja, æsj. Det programmet der gjør meg egentlig veldig skeptisk til å spise ute noen gang. Så mange ekle kjøkken Men maten ser jo tilsvarende uappetittelig ut, så varselbjellene hadde nok ringt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, æsj. Det programmet der gjør meg egentlig veldig skeptisk til å spise ute noen gang. Så mange ekle kjøkken Men maten ser jo tilsvarende uappetittelig ut, så varselbjellene hadde nok ringt Ja, jeg hadde også vært skeptisk til den tallerknen med "friterte kjønnshår" til pynt. Så ubeskrivelig uappetittelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, jeg hadde også vært skeptisk til den tallerknen med "friterte kjønnshår" til pynt. Så ubeskrivelig uappetittelig. Samboer er søt. Hver gang han ser programmet sier han: "Du pynter middagsmaten penere enn det der!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Samboer er søt. Hver gang han ser programmet sier han: "Du pynter middagsmaten penere enn det der!" Hehe, det er bare det at det ikke skal så mye til enkelte ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hehe, det er bare det at det ikke skal så mye til enkelte ganger. Du har mail 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.