Gjest Barn i blokk Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Bor i 3. etasje uten heis i en blokk. Flytta for 1 år siden og har ikke tenkt å flytte med det første heller. Vi har snart lyst på barn og lurte på om det er andre som har erfaring med barn i blokk. Barnevogn osv. kan jo bli problematisk, iallefall om man er alene. 0 Siter
songbirdy Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Min søster bodde i 3. egt i blokk uten heis. Fungerte greit det! Til og med da hun fikk problemer med ryggen klarte hun seg ok. Riktignok var det ikke andre med barn i oppgangen, så vognen kunne stå nede ved postkassene. Ingen som hadde noe voldsomt imot det. Ytterdøra var låst. Ellers vet jeg om et par som fikk tvillinger i 5. etg uten heis. DET ser jeg for meg må ha vært slitsomt. Vet ikke om de flyttet, men det hadde nok jeg gjort! 0 Siter
muskath Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Jeg bodde i 4.etasje uten heis fra poden var 1 til 2,5 år. Må si jeg syntes det var veldig slitsomt. Mannen min jobba seint og det var tungt med unge og bæreposer oppover alle trappene. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Så lenge man har mulighet for å parkere vognen innenfor døre nede er det ikke noe problem. Bodde slik selv med barn en periode, og den manglende heisen var ikke grunnen til at vi flyttet. 0 Siter
Gjest solstice Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Vi bor i 2. etasje. Det er litt styr med vognen, spesielt da det var bagvogn, men vi trives her og det går i grunn greit 0 Siter
Gjest trito Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Alt blir en vane. Bodde selv i 3. etasje med en nyfødt og en 4-åring. Var alene. Du verden så sprek jeg var på den tiden. *ler* Jeg kunne sette vogna nede da så dro ikke annet enn bærebaggen opp alle trappene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.