Gå til innhold

Barn i blokk

Anbefalte innlegg

Gjest Barn i blokk
Skrevet

Bor i 3. etasje uten heis i en blokk. Flytta for 1 år siden og har ikke tenkt å flytte med det første heller. Vi har snart lyst på barn og lurte på om det er andre som har erfaring med barn i blokk. Barnevogn osv. kan jo bli problematisk, iallefall om man er alene.

Skrevet

Min søster bodde i 3. egt i blokk uten heis. Fungerte greit det! Til og med da hun fikk problemer med ryggen klarte hun seg ok. Riktignok var det ikke andre med barn i oppgangen, så vognen kunne stå nede ved postkassene. Ingen som hadde noe voldsomt imot det. Ytterdøra var låst.

Ellers vet jeg om et par som fikk tvillinger i 5. etg uten heis. DET ser jeg for meg må ha vært slitsomt. Vet ikke om de flyttet, men det hadde nok jeg gjort! ;)

Skrevet

Jeg bodde i 4.etasje uten heis fra poden var 1 til 2,5 år.

Må si jeg syntes det var veldig slitsomt. Mannen min jobba seint og det var tungt med unge og bæreposer oppover alle trappene.

Gjest Elextra
Skrevet

Så lenge man har mulighet for å parkere vognen innenfor døre nede er det ikke noe problem. Bodde slik selv med barn en periode, og den manglende heisen var ikke grunnen til at vi flyttet.

Gjest solstice
Skrevet

Vi bor i 2. etasje. Det er litt styr med vognen, spesielt da det var bagvogn, men vi trives her og det går i grunn greit :)

Gjest trito
Skrevet

Alt blir en vane. Bodde selv i 3. etasje med en nyfødt og en 4-åring. Var alene. Du verden så sprek jeg var på den tiden. *ler*

Jeg kunne sette vogna nede da så dro ikke annet enn bærebaggen opp alle trappene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...