Gjest Jei Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er temmelig ny her, men lurte på om Doktor Online -treff har vært diskutert her noen gang;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 For 10-11 år siden var det en rekke treff, både i Trondheim og Oslo i alle fall. Men såvidt jeg vet er det vel kun på adopsjons-forumet de har treff nå? 0 Siter
Deilig er jorden Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 For 10-11 år siden var det en rekke treff, både i Trondheim og Oslo i alle fall. Men såvidt jeg vet er det vel kun på adopsjons-forumet de har treff nå? Oki;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Oki;-) Hvor mange nick har du egentlig? 0 Siter
Deilig er jorden Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Hvor mange nick har du egentlig? Jeg bruker bare ett egentlig, og det er 'Deilig er jorden'. Noen ganger benytter jeg annen signatur avhengig av hva jeg skriver inn om. 3 forskjellige hittils:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.