Gå til innhold

arr og tatoveringer

Anbefalte innlegg

Gjest argyris
Skrevet

jeg har endel store arr etter kutt på armen min, og lurer på om det er mulig og skjule disse ved f.eks å få en tatovering på det området?

Skrevet

Det blir ikke noe penere da i hvertfall. Det du kan gjøre er å sole deg slik at arrene ikke legges merke til. Du kan også sminke over med et eller annet. Hva du skal bruke, kan du ikke spørre meg om.

Gjest togli
Skrevet

Det blir ikke noe penere da i hvertfall. Det du kan gjøre er å sole deg slik at arrene ikke legges merke til. Du kan også sminke over med et eller annet. Hva du skal bruke, kan du ikke spørre meg om.

Arr synes jo vanligvis bedre når man er brun. I arret har man ikke pigmenter, så det vil forbli "hvitt"... tror jeg?

Gjest glad i tattoos:)
Skrevet

flere av mine nærmeste har tattovert over div "skader",med godt hell! spørs vel på motiv,og hvor flinke de som gjør jobben er.(best om det "går i ett")

spør deg gjerne frem hos flere som har peiling.ulike tattovører opererer ulikt har jeg merket.men noen garanti får du nok ikke

Skrevet

hehe, dette hadde du ikke peiling på tydeligvis:)

uansett, jeg har endel knivstikk i kroppen og da især på ryggen, der har jeg tatt en tatovering, og det funker kjempefint... Det BØR være litt farger i den, og da gjerne noe som "forvirrer" i mønsteret, da blir ikke sårene synlig i det hele tatt...

Er vel LITT vel masse slit å stå å bruke dekk-krem på armer og da også resten av kroppen for å ikke se helt loco ut for å skjule arr?

Gjest Grønn iris
Skrevet

Jeg har tatovert over et kutt på underarmen. Særdeles vellykket.

Motivet har som tidligere nevnt en del å si, ja. Tenk deg godt om før du velger motiv. Farger hjelper. Tatoveringen er litt blankere over arrvevet, Det ble gangske tykt arrvev etter kuttet, men ingen ser det uten at jeg peker det ut først.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

uansett, jeg har endel knivstikk i kroppen og da især på ryggen, der har jeg tatt en tatovering, og det funker kjempefint... Det BØR være litt farger i den, og da gjerne noe som "forvirrer" i mønsteret, da blir ikke sårene synlig i det hele tatt...

Er vel LITT vel masse slit å stå å bruke dekk-krem på armer og da også resten av kroppen for å ikke se helt loco ut for å skjule arr?

''uansett, jeg har endel knivstikk i kroppen og da især på ryggen,''

:-O

Skrevet

Arr synes jo vanligvis bedre når man er brun. I arret har man ikke pigmenter, så det vil forbli "hvitt"... tror jeg?

stemmer det, jo mer du soler deg, jo mer tydelig blir arrene

Skrevet

Jeg vet jo ikke hva slags arr det er sann om da. Jeg vet bare at det går an å gjøre det.

Gjest argyris
Skrevet

jeg har ganske mange arr, og flere er tykke og står litt opp av huden, så det må i så fall være en tatovering som går over hele armen, blir kanskje litt vanskelig og lage et motiv som passer inn til alle arrene....

Skrevet

jeg har ganske mange arr, og flere er tykke og står litt opp av huden, så det må i så fall være en tatovering som går over hele armen, blir kanskje litt vanskelig og lage et motiv som passer inn til alle arrene....

Det finnest mange fine tatoveringer som kunne passe for en hel arm:)

Er du dame eller mann?

Uansett så kan du jo få en tatovør til å lage en skikkelig fin en til deg, og vise hva du vil skjule:)

Skrevet

''uansett, jeg har endel knivstikk i kroppen og da især på ryggen,''

:-O

En lang historie akkurat det der... Men med tatoveringene så syntes de ikke så godt lengre:)

Gjest argyris
Skrevet

Det finnest mange fine tatoveringer som kunne passe for en hel arm:)

Er du dame eller mann?

Uansett så kan du jo få en tatovør til å lage en skikkelig fin en til deg, og vise hva du vil skjule:)

jeg er dame

så er på utkikk etter noe feminint, og ikke klumpete og maskulint...hehe

skal ta kontakt med en tatovør og høre hva de sier:)

takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...