Gjest ok ferie? Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Et Tyrkia noe å vurdere som feriested. Vi ønsker bading på fin strand, god mat og ellers bare kose oss. Er det mye rimeligere der med tanke på lommepenger, gå ut og spise etc i forhold til andre typiske turiststeder som hellas og spania? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå vet jeg ikke hvor gamle barnet/barna er, men vi dro til Tyrkia i høstferien i fjor med våre da 4 og 7 år gamle barn til Incekum - med Nazar. Betalte 20 000 for oss fire all inclusive. Veldig fornøyde. Reiser igjen i høstferien i år. Mye for pengene. Flott strand, badeland med 18 vannsklier, rent og pent, grei mat - kort sagt - mye for pengene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forsytia Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Reiser gjerne til Tyrkia med barn. Men helst vår eller høst. Det kan bli veldig varmt i juli/august men noen syns det er greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tyrkia er et herlig ferieland, synes jeg. Har vært der en gang, og det ga mersmak. Man får mye for pengene der! :-) Reiser dit om en mnd, og gleder oss som bare det til herlige basseng som barna kan boltre seg i, mye god mat osv.. Det er også billige og stilige klær og få kjøpt der, moteklær (både ekte og uekte merkevarer) til en rimelig penge. Gullet er også mye billigere der. En jeg kjenner kjøpte en gullring til 3000,- der nede, som hun fikk taksert her hjemme, til 23000,-... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.