Gå til innhold

Tyrkia med barn

Gjest ok ferie?

Anbefalte innlegg

Gjest ok ferie?

Et Tyrkia noe å vurdere som feriested.

Vi ønsker bading på fin strand, god mat og ellers bare kose oss.

Er det mye rimeligere der med tanke på lommepenger, gå ut og spise etc i forhold til andre typiske turiststeder som hellas og spania?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvor gamle barnet/barna er, men vi dro til Tyrkia i høstferien i fjor med våre da 4 og 7 år gamle barn til Incekum - med Nazar. Betalte 20 000 for oss fire all inclusive. Veldig fornøyde. Reiser igjen i høstferien i år. Mye for pengene. Flott strand, badeland med 18 vannsklier, rent og pent, grei mat - kort sagt - mye for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser gjerne til Tyrkia med barn. Men helst vår eller høst. Det kan bli veldig varmt i juli/august men noen syns det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Tyrkia er et herlig ferieland, synes jeg. Har vært der en gang, og det ga mersmak. Man får mye for pengene der! :-)

Reiser dit om en mnd, og gleder oss som bare det til herlige basseng som barna kan boltre seg i, mye god mat osv..

Det er også billige og stilige klær og få kjøpt der, moteklær (både ekte og uekte merkevarer) til en rimelig penge. Gullet er også mye billigere der. En jeg kjenner kjøpte en gullring til 3000,- der nede, som hun fikk taksert her hjemme, til 23000,-...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...