Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har du en god oppskrift på en alkoholfri velkomsdrink?

Jeg vil helst ha oppskriften på DIN beste drink.

På forhånd tusen takk.

matildes mor
Skrevet

Drink og drink......men denne synes jeg er kjempegod-bruker den i alt fra barnedåp til festlig lag.

Iskald Mozell og frosne jordbær,servert i høye glass med stett,ser lekkert ut og smaker fortreffelig:-)

Skrevet

1 del vodka

1 del jordbærpure

1 del champagne

1 del naturell sitronsaft

Man lager ikke velkomstdrinker uten alkohol, uansett hvem som skal drikke den.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Drink og drink......men denne synes jeg er kjempegod-bruker den i alt fra barnedåp til festlig lag.

Iskald Mozell og frosne jordbær,servert i høye glass med stett,ser lekkert ut og smaker fortreffelig:-)

Er bedre med ferske jordbær syns jeg.

Skrevet

1 del vodka

1 del jordbærpure

1 del champagne

1 del naturell sitronsaft

Man lager ikke velkomstdrinker uten alkohol, uansett hvem som skal drikke den.

Selvfølgelig må man ha drinker også uten alkohol i et selskap. Tenk på de gravide, avholdsfolk eller de som skal kjøre bilen hjem.

Skrevet

Selvfølgelig må man ha drinker også uten alkohol i et selskap. Tenk på de gravide, avholdsfolk eller de som skal kjøre bilen hjem.

Det er deres problem, ikke mitt. Ingen får alkoholfritt hjemme hos meg.

Skrevet

Er bedre med ferske jordbær syns jeg.

Alltid best med ferske jordbær ja, men jeg synes ikke jordbærene alltid smaker så mye her jeg bor. Derfor hender det jeg har i litt jordbærpure sammen med bærene.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Alltid best med ferske jordbær ja, men jeg synes ikke jordbærene alltid smaker så mye her jeg bor. Derfor hender det jeg har i litt jordbærpure sammen med bærene.

Kan gå med på at jordbærene man får kjøpt nå ikke smaker så veldig mye, men de er bedre enn disse seige frosne uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...