Gå til innhold

Ølsalget i Pinsen

Anbefalte innlegg

Gjest Beerman
Skrevet

Er ølsalget åpent til 20 i dag og 18 i morgen?

Gjest Beerman
Skrevet

Fant det ut. 20 i dag og 15 i morgen.

hidi, the scorpion
Skrevet

20 idag og de fleste steder 15 i morgen. Vinmonopolet er stengt i morgen.

Gjest Beerman
Skrevet

20 idag og de fleste steder 15 i morgen. Vinmonopolet er stengt i morgen.

hurra ja er det ikke bra? Dumt med Vinmonopolet da. Hadde vært fint med litt sprit.

hidi, the scorpion
Skrevet

hurra ja er det ikke bra? Dumt med Vinmonopolet da. Hadde vært fint med litt sprit.

Er ikke glad i sprit, men synes det er tull å avslutte ølsalg tidligere, fører jo bare til at folk kjøper mer enn de egentlig ville gjort.... Bare i tilfelle ;(

Gjest theNMD
Skrevet

Er ikke glad i sprit, men synes det er tull å avslutte ølsalg tidligere, fører jo bare til at folk kjøper mer enn de egentlig ville gjort.... Bare i tilfelle ;(

jeg hamstret vodka jeg,er tross alt tre dager uten spritsalg:P om jeg drikker mer vet jeg ikke,men sannsynligvis.har bursdag i helga,og er fortsatt i en fase da det er stas å drikke:P

Gjest Jordgubben:-)
Skrevet

Fant det ut. 20 i dag og 15 i morgen.

PS. Det er fare for at man er utsolgt for alkohol en rekke steder i landet imorgen. Det var iallefall det de nevnte på Radioadresse og TV -trøndelag tidligere ikveld:( Men vi trøndere skal vel klare oss på andre måter, hehe.

:-)

God Pinse folkens!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...