Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steike som Erlend sang og jeg gråt :) Noen som kjenner til sangen/artist?

Gjest fan av erlend!:)
Skrevet

kjenner ikke til han,men han er min favoritt:)

ble litt kvalm når en 7 åring står og synger om sex(for de som faktisk gidder legge merke til teksten,og det er vel ikke de aller fleste)

Skrevet

Jada han sang veldig bra, men var ikkje noe fin på håret.

Ho med de store puppene og den blå kjolen var det mora tro?

Skrevet

Jada han sang veldig bra, men var ikkje noe fin på håret.

Ho med de store puppene og den blå kjolen var det mora tro?

Så ikke hu jeg da - hørte bare han synge jeg :) Og da har ikke hårsveisen noe og si for meg :)

Skrevet

ble litt kvalm når en 7 åring står og synger om sex(for de som faktisk gidder legge merke til teksten,og det er vel ikke de aller fleste)

Jeg tenkte på sangen han sang i kveld - fantastisk låt og lurer på hvem som har skrevet/synger den? For jeg har aldri hørt den før :)

Erlend er fantastisk - jeg er også stor fan.

Skrevet

Hei, jeg kom hjem idet de oppsummerte.Ble Nora pipet ut av to dommere eller hørtes det bare slik ut?

Skrevet

Hei, jeg kom hjem idet de oppsummerte.Ble Nora pipet ut av to dommere eller hørtes det bare slik ut?

Det hørtes slik ut på gjennomgangen - men det var nok bare en teknisk feil av et eller annet slag :)

Skrevet

michael buble har sangen og den heter Lost:)

Skrevet

michael buble har sangen og den heter Lost:)

Jeg hørte på den - men det var ikke den :) Men takk alllikevel :) Jeg fant den Anouk er det med nettopp Lost :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''ble litt kvalm når en 7 åring står og synger om sex''

Ho har neppe foreldre som er så veldig oppegående i det engelske språket. Eller, man kan jo i alle fall håpe at sangen ble valgt mot bedre vitende.

Skrevet

Jeg hørte på den - men det var ikke den :) Men takk alllikevel :) Jeg fant den Anouk er det med nettopp Lost :)

Ups, my bad... jeg las bare teksten på sangen og syntes den passet:P hehe

Skrevet

Ups, my bad... jeg las bare teksten på sangen og syntes den passet:P hehe

Hehehe ingen skade skjedd - youtube gjorde susen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...