Soulshine Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Steike som Erlend sang og jeg gråt Noen som kjenner til sangen/artist? 0 Siter
Gjest fan av erlend!:) Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 kjenner ikke til han,men han er min favoritt:) ble litt kvalm når en 7 åring står og synger om sex(for de som faktisk gidder legge merke til teksten,og det er vel ikke de aller fleste) 0 Siter
GeirB Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Jada han sang veldig bra, men var ikkje noe fin på håret. Ho med de store puppene og den blå kjolen var det mora tro? 0 Siter
Soulshine Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Jada han sang veldig bra, men var ikkje noe fin på håret. Ho med de store puppene og den blå kjolen var det mora tro? Så ikke hu jeg da - hørte bare han synge jeg Og da har ikke hårsveisen noe og si for meg 0 Siter
Soulshine Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 kjenner ikke til han,men han er min favoritt:) ble litt kvalm når en 7 åring står og synger om sex(for de som faktisk gidder legge merke til teksten,og det er vel ikke de aller fleste) Jeg tenkte på sangen han sang i kveld - fantastisk låt og lurer på hvem som har skrevet/synger den? For jeg har aldri hørt den før Erlend er fantastisk - jeg er også stor fan. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Hei, jeg kom hjem idet de oppsummerte.Ble Nora pipet ut av to dommere eller hørtes det bare slik ut? 0 Siter
Soulshine Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Hei, jeg kom hjem idet de oppsummerte.Ble Nora pipet ut av to dommere eller hørtes det bare slik ut? Det hørtes slik ut på gjennomgangen - men det var nok bare en teknisk feil av et eller annet slag 0 Siter
Soulshine Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 michael buble har sangen og den heter Lost:) Jeg hørte på den - men det var ikke den Men takk alllikevel Jeg fant den Anouk er det med nettopp Lost 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 kjenner ikke til han,men han er min favoritt:) ble litt kvalm når en 7 åring står og synger om sex(for de som faktisk gidder legge merke til teksten,og det er vel ikke de aller fleste) ''ble litt kvalm når en 7 åring står og synger om sex'' Ho har neppe foreldre som er så veldig oppegående i det engelske språket. Eller, man kan jo i alle fall håpe at sangen ble valgt mot bedre vitende. 0 Siter
Mistera Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg hørte på den - men det var ikke den Men takk alllikevel Jeg fant den Anouk er det med nettopp Lost Ups, my bad... jeg las bare teksten på sangen og syntes den passet:P hehe 0 Siter
Soulshine Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 Ups, my bad... jeg las bare teksten på sangen og syntes den passet:P hehe Hehehe ingen skade skjedd - youtube gjorde susen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.