Gå til innhold

Favoritten min vant!!

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Verdig vinner ja :0)

Og en velfortjent andre plass, for en skjønn gutt!

sort som natta
Skrevet

Det sa eg jo for ca. 15 minutter siden.

men resten av lista var jo ikke riktig,likevel,godt gjettet:).glad jeg kunne puste ut på at min favoritt vant:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Min også, for en stemme! Ble helt matt, jeg da.

Skrevet

men resten av lista var jo ikke riktig,likevel,godt gjettet:).glad jeg kunne puste ut på at min favoritt vant:)

Nei, resten av lista var feil.

Tror nok det har vært noe tull med linjene til Telenor eller noe.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det sa eg jo for ca. 15 minutter siden.

Erlend har jo ledet stort på alle avstemminger på nettet hele uka igjennom, så man skulle ikke være mye synsk for å gjette at han kom til å vinne... :-)

Skrevet

Erlend har jo ledet stort på alle avstemminger på nettet hele uka igjennom, så man skulle ikke være mye synsk for å gjette at han kom til å vinne... :-)

Jamen ærlig talt det har jo ikkje eg fått med meg, eg har jo jobba på badet mitt hele tiden! :-)

Skrevet

Min og:D og jeg kunne ikke dy meg fra å stemme heller;)

Gjest prust
Skrevet

Vi her stemte på Vegard og Nora. Eldstemann på 9 ble oppriktig lei seg og sur fordi Vegard ikke vant....

Erlend har en flott stemme, men jeg synes at Nora var flinkere. Den måten hun sang på, gav meg frysninger, tårer i øynene og klump i halsen!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vi her stemte på Vegard og Nora. Eldstemann på 9 ble oppriktig lei seg og sur fordi Vegard ikke vant....

Erlend har en flott stemme, men jeg synes at Nora var flinkere. Den måten hun sang på, gav meg frysninger, tårer i øynene og klump i halsen!

''Den måten hun sang på, gav meg frysninger, tårer i øynene og klump i halsen!''

Samme vil jeg si ... om Erlend. Og selv om jeg hører mye på musikk, så vil jeg si det sjelden er noen som rører meg _så_ mye når de synger. Tror nok det er en grunn til at han fikk over 1/3 av stemmene alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...