Gå til innhold

Er dette bare humbug?

Anbefalte innlegg

Gjest cellulitt
Skrevet

Har tatt en ultralydbehandling for å fjerne cellulitter hos en hudklinikk. De har et cellulitt- pakketilbud på 20 behandlinger som inneholder både ultralyd, lymfedrenasje og lysterapi. Dette skulle visst være veldig populært. Spørsmålet er om det faktisk funker? Jeg hadde ikke så mye cellulitt som hun sa. Grad 1-2 av 5. De som hadde høy grad fikk aldri fjernet alt. Siden det er så populært og dyrt (8000.-) er det rart om det ikke skal funke egentlig. Da ville jo alle klaget som bare det og de ville vel ikke hatt tilbudet? Noen som vet?

Hun sa det ikke var farlig å ta behandlingen, men noen som vet om det har innvirkning på fruktbarheten? Samboer og jeg skal prøve å få barn til høsten og vil ikke at det skal ødelegge. Regner jo ikke med at det har noe å si men.

Skrevet

Om dette virker eller ikke har jeg ikke peiling på, men aldri i verden om jeg hadde betalt 8.000 kr for det hvis jeg hadde ligget på skala 1-2. Jeg tror du har like stor nytte av og drive med trening som forbrenner, drikke mye vann og scrubbe deg i dusjen :) Men det er jo helt og holdent din avgjørelse.

Populært er det jo fordi mange kvinner har dette - så det er nok av folk og behandle. Og som i utgangspunktet har et håp om at det vil fungere. Men om de er fornøyde kunder vet jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...