Gjest D*lilith Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Drikker du mere alkohol om sommeren? Merker at jeg får lyst å sitte på altanen å drikke cider,nå som det er så fint og vårlig ute,men det er nok ikke så lurt når man slanker seg,cider er vel en kaloribombe? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg gjør nok det ja. Hvitvin på verandaen er noe av kosen om våren og sommeren. Cider er kanskje kaloribombe, akkurat det har jeg ikke så mye peiling på. 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg drikker ikke noe mer alkohol om sommeren enn ellers. Hvitvin er litt lettere kalorimessig enn rødvin. Kaffelikør, øl og cider har litt mer. Men egentlig er det ikke snakk om de veldig store forskjellene, alkohol har endel kalorier uansett. Ikke at det bryr meg, jeg koser meg med det jeg vil drikke uansett. 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Ja, det blir nok litt mer alkkohol om sommeren. Hvitvin på verandaen og øl til grilling. Men ikke søren om jeg har noen dårlig samvittighet for det:-) Det er ikke snakk om å _sitte å drikke_, men et glass vin på en kveld, eller en ølboks til middagen.... 0 Siter
Flaxseed Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Det letteste du kan drikke er Tuborg Light eller lignende. 28 kalorier pr. dl. Vanlig øl har 38, samme som Cider. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Blir nok litt mer om sommeren ja.. Kalde pils, reker og tæsan i vannet, kan det bli bedre :0) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Blir nok litt mer om sommeren ja.. Kalde pils, reker og tæsan i vannet, kan det bli bedre :0) Hva er tæsan? 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Til hverdags drikker jeg omtrent like mye uansett årstid. Vi bruker å dele ei flaske rødvin til maten fredag og lørdag, og så en pils eller to til søndag middag. Er vi ute, blir det mer. Men når vi er på ferie, drikker vi alkohol hver dag, eller nesten. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 He, he, tær... Ah, ok. Hadde aldri hørt ordet, eller sett det for den del. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.