Gå til innhold

Alkohol om sommeren.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Drikker du mere alkohol om sommeren?

Merker at jeg får lyst å sitte på altanen å drikke cider,nå som det er så fint og vårlig ute,men det er nok ikke så lurt når man slanker seg,cider er vel en kaloribombe?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg gjør nok det ja. Hvitvin på verandaen er noe av kosen om våren og sommeren.

Cider er kanskje kaloribombe, akkurat det har jeg ikke så mye peiling på.

Skrevet

Jeg drikker ikke noe mer alkohol om sommeren enn ellers.

Hvitvin er litt lettere kalorimessig enn rødvin. Kaffelikør, øl og cider har litt mer. Men egentlig er det ikke snakk om de veldig store forskjellene, alkohol har endel kalorier uansett. Ikke at det bryr meg, jeg koser meg med det jeg vil drikke uansett.

Skrevet

Ja, det blir nok litt mer alkkohol om sommeren. Hvitvin på verandaen og øl til grilling.

Men ikke søren om jeg har noen dårlig samvittighet for det:-) Det er ikke snakk om å _sitte å drikke_, men et glass vin på en kveld, eller en ølboks til middagen....

Skrevet

Det letteste du kan drikke er Tuborg Light eller lignende. 28 kalorier pr. dl. Vanlig øl har 38, samme som Cider.

Gjest mora2
Skrevet

Blir nok litt mer om sommeren ja..

Kalde pils, reker og tæsan i vannet, kan det bli bedre :0)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Blir nok litt mer om sommeren ja..

Kalde pils, reker og tæsan i vannet, kan det bli bedre :0)

Hva er tæsan?

Skrevet

Til hverdags drikker jeg omtrent like mye uansett årstid. Vi bruker å dele ei flaske rødvin til maten fredag og lørdag, og så en pils eller to til søndag middag. Er vi ute, blir det mer.

Men når vi er på ferie, drikker vi alkohol hver dag, eller nesten.

Gjest ChiengMai
Skrevet

He, he, tær...

Ah, ok. Hadde aldri hørt ordet, eller sett det for den del. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...