Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy f****!!!

I dag fikk en kompis av meg en MMS som viste EKTE halshugging av en iraker. Du kunne SE at han lå på magen på bakken, en stod over han,holdt opp hodet hans og begynnte å skjære fra halsen og til nakken!

Det var helt grusomt!

Si meg, ER det stas å virkelig sende slike MMS`er ut i verden av sånne film snutter?

Fy fader, jeg ble så kvalm. Og provosert!

MMS`en hadde "våre nye landsmenn" som tittel, derfor overskriften......

hidi, the scorpion
Skrevet

Så grusomt...:(

Verden kan være en jævlig plass å bo, uten at man trenger slike filmsnutter.....Skjønner godt at du føler deg ille, men hvem sender slik til venner?

Gjest mora2
Skrevet

Herregud, hvem er så syke at de i det hele tatt ønsker å sende slikt?..Hørtes ille ut...

Skrevet

Så grusomt...:(

Verden kan være en jævlig plass å bo, uten at man trenger slike filmsnutter.....Skjønner godt at du føler deg ille, men hvem sender slik til venner?

Sant!

Jeg aner ikke, tror han fikk den av en annen kompis av seg.Hvordan får de tak i sånnt dritt?

Du kan se en grøsser-film og kanskje syns det er ekkelt med tortur og slike ting, men da VET du at det ikke er ekte, ikke sant? Og kanskje bli uvel av å se på og gjemmer deg bak puta.Men det var en helt annen kvalme jeg kjente i dag, sikkert fordi det i hvertfall SÅ ekte ut.

Det blir i allefall ikke noe middag på meg i dag! :o(

Skrevet

Herregud, hvem er så syke at de i det hele tatt ønsker å sende slikt?..Hørtes ille ut...

Ja si det. Det lurer jeg også på. Det var helt grusomt faktisk!

sort som natta
Skrevet

noen ganger er det greit å se hva som virkelig skjer,men ikke på den måten! ekkelt,og rett og slett provoserende ville jeg syntes selv!

hidi, the scorpion
Skrevet

Sant!

Jeg aner ikke, tror han fikk den av en annen kompis av seg.Hvordan får de tak i sånnt dritt?

Du kan se en grøsser-film og kanskje syns det er ekkelt med tortur og slike ting, men da VET du at det ikke er ekte, ikke sant? Og kanskje bli uvel av å se på og gjemmer deg bak puta.Men det var en helt annen kvalme jeg kjente i dag, sikkert fordi det i hvertfall SÅ ekte ut.

Det blir i allefall ikke noe middag på meg i dag! :o(

Enda mer kvalmende fordi det sto "våre nye landsmenn", det er sikkert noen som foretrekker å se dem slik....Grøss.

Jeg har også sett slikt, men da oppsøkte jeg utube i nettopp den hensikten, det gjaldt en engelsk journalist, som ble drept slik.

Det finnes steingale folk i alle miljøer, uansett religiøse eller ikke, dessverre:(

Skrevet

noen ganger er det greit å se hva som virkelig skjer,men ikke på den måten! ekkelt,og rett og slett provoserende ville jeg syntes selv!

Nei, ikke på den måten nei! Å dessuten har jeg ingen interesse av å vite om slikt.Selv om jeg likssom VET det skjer likevell,ikke sant....

Skjønner ikke hvorfor jeg måtte se den!

Gjest mandolina
Skrevet

Tyskerne halshugget også fanger under den annen verdenskrig, så overskriften er rasistisk.

Hilsen

Skrevet

Tyskerne halshugget også fanger under den annen verdenskrig, så overskriften er rasistisk.

Hilsen

At den overskriften jeg skrev er rasistisk mener du? Det er i såfall ikke meningen...

Skrevet

Enda mer kvalmende fordi det sto "våre nye landsmenn", det er sikkert noen som foretrekker å se dem slik....Grøss.

Jeg har også sett slikt, men da oppsøkte jeg utube i nettopp den hensikten, det gjaldt en engelsk journalist, som ble drept slik.

Det finnes steingale folk i alle miljøer, uansett religiøse eller ikke, dessverre:(

Ja,sant det. Sikkert noen som liker å se dem slik ja.Men det gjør ikke jeg.Hele opplegget med den er provoserende.

sort som natta
Skrevet

Nei, ikke på den måten nei! Å dessuten har jeg ingen interesse av å vite om slikt.Selv om jeg likssom VET det skjer likevell,ikke sant....

Skjønner ikke hvorfor jeg måtte se den!

jeg har t.o.m begynt å unngå nyheter sent på kveld,for å slippe å se sånt før jeg legger meg.holder meg oppdatert,men trenger ikke se alt det jævlige som skjer i verden...

har du sagt til h*n som sendte smsen at du ikke liker sånt dritt?du har iallefall full rett i å reagere!!

Skrevet

jeg har t.o.m begynt å unngå nyheter sent på kveld,for å slippe å se sånt før jeg legger meg.holder meg oppdatert,men trenger ikke se alt det jævlige som skjer i verden...

har du sagt til h*n som sendte smsen at du ikke liker sånt dritt?du har iallefall full rett i å reagere!!

Ja,det skjønner jeg. Er jo da de sender det værste som regel.

Ja,jeg fortalte han at jeg ble kvalm og helst så han ikke sente den videre til noen. Det skulle han ikke gjøre, syntes den var grov selv.Til og med han måtte se litt bort da han åpnet meldingen!Og han reagerer som regel ikke på noe...

Skrevet

Synes det er bedre å se halshugging av folk, enn så se billige norske damer som kler seg i rompekort shorts når de skal utføre hverdagslig shopping i sentrum.

Gjest Spekepølse
Skrevet

Tror jeg ville reagert mer på at tittelen koblet dette til våre nye landsmenn, enn at det gikk føre seg en halshugging. dette har jo ikke noe med våre nye landsmenn å gjøre.

Skrevet

Tror jeg ville reagert mer på at tittelen koblet dette til våre nye landsmenn, enn at det gikk føre seg en halshugging. dette har jo ikke noe med våre nye landsmenn å gjøre.

Neida, du har rett i det.Har ikke noe med de å gjøre...Men uansett,syns jeg det er grovt å sende sånnt på mms jeg da!

Icora Panter
Skrevet

Synes det er bedre å se halshugging av folk, enn så se billige norske damer som kler seg i rompekort shorts når de skal utføre hverdagslig shopping i sentrum.

Du som åpenbart har en forrakt for Norge og norske kvinner.. Generelt nordmenn..

Hva gjør du i Norge? Hvorfor flytter du ikke ut av landet, siden du synes det er så forferdelig??

Skrevet

Enig

Skrevet

Du som åpenbart har en forrakt for Norge og norske kvinner.. Generelt nordmenn..

Hva gjør du i Norge? Hvorfor flytter du ikke ut av landet, siden du synes det er så forferdelig??

Joda, det er mye sant i det du sier. Jeg har forsåvidt bopæl både her og der, så jeg kan heldigvis hate litt i ny og ne, alt ettersom det passer seg sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...