Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde brukt anførselstegn på sommer i grunn.

Det finnes ikke sommer i Norge. Sommer betyr at det er sol hver dag, at man slipper å lure på hva slags vær det kommer til å bli, fordi man vet at det er kjempevarmt og sol uansett. Slik er det ikke i Norge, da må man se an været, og kanskje da, hvis det ikke regner, kan man gjøre det man hadde tenkt.

Så begynner folk å grille, kjøper dyre griller og betaler i dyre dommer som ikke ligner grisen. Javel, mye vits. Hva faen er vitsen med å kjøpe grill, når det er ca 8 soldager i Norge hele sommeren, og kanskje 6-7 av disse dagene er greie å grille på? Joda, god dag mann økseskaft. Kjøp dere engangsgrill, bruk heller pengene på paraplyer og regntøy!

Og hva med de som skal er så oppover ørene glad fordi de skal feriere i Norge? "Ja, vi skal kjøre rundt omkring i Norge og bare kose oss, se hvordan landet virkelig ser ut!" Jaha, vet ikke om jeg skal le eller grine når jeg hører slike latterlige påstander. Ta med dere kamera da, og ta noen flotte bilder av campingvogner i regnvær. Folk som ferierer på denne måten, er uansett folk som ikke har vært utenfor norden og dessuten er jævlig dårlig i engelsk. Andre forklaringer finnes ikke. Nei, det gjør ikke det. Punktum.

"Å, så varmt det er!" Ja, jævlig intelligent å si! Siden det er like mange soldager i Norge om sommeren som det finnes kuer i din egen stue, er det kanskje greit å holde kjeft de dagene det faktisk er fint vær. "Gudameg, dette må da være den varmeste dagen av de alle! Såååå varmt!" Je je, jeg henviser til avsnittet over.

Ta dere sammen a! Vææææær så snill! Ikke vær så jævlig norsk, det kler dere ikke!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Din hukommelse går tydeligvis ikke så langt tilbake som to år en gang. Da hadde vi skikkelig flott sommer og grillet middag flere ganger i uka hele sommeren igjennom. Og sånn sommer skal vi få i år også.

Skrevet

Din hukommelse går tydeligvis ikke så langt tilbake som to år en gang. Da hadde vi skikkelig flott sommer og grillet middag flere ganger i uka hele sommeren igjennom. Og sånn sommer skal vi få i år også.

Det blir drittvær i Norge i sommer, jeg bare nevner det! It's predicted! Se linken til GeirB.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det blir drittvær i Norge i sommer, jeg bare nevner det! It's predicted! Se linken til GeirB.

Ikke her jeg bor i alle fall. Asken fikk løv før eika og da blir det fin sommer. I fjor kom eika først og vi hadde en drittsommer. (Ask før eik gir steik, eik før ask gir plask.)

trollemor;o)
Skrevet

Har allerede grillet tre ganger i år vi, og vi er ikke kommet til midten av mai engang:o) Det er strålende sol og 21 grader i Møre og Romsdal i dag og jeg nyyyyter det, for jeg vet at det ikke er evig.

Gjest prust
Skrevet

Ikke her jeg bor i alle fall. Asken fikk løv før eika og da blir det fin sommer. I fjor kom eika først og vi hadde en drittsommer. (Ask før eik gir steik, eik før ask gir plask.)

Her har det også vært ask før eik :-)

Husker ikke hvordan det var i fjor, men været var i alle fall elendig. Nå ser det vanvittig bra ut :-)

...den evige natteravn...
Skrevet

Du har det nok ikke helt godt du....stakkar...

Innlegget ditt er bare for dumt til å kommentere!

Skrevet

Flytt sørover da vel?

Så kan vi kose oss med de fine nordiske somrene i fred.

Skrevet

Flytt sørover da vel?

Så kan vi kose oss med de fine nordiske somrene i fred.

Jeg gjør begge deler.

Skrevet

Du har det nok ikke helt godt du....stakkar...

Innlegget ditt er bare for dumt til å kommentere!

Jeg har det utmerket :-) Jeg synes bare det er en riktig å påpeke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...