Gå til innhold

En god Yo-Yo, hvor kjøper jeg det?

Anbefalte innlegg

Gjest Yo-yo yeh yeh
Skrevet

Tolvåringen i huset har fått skikkelig dilla på yo-yo, og er lettlært og flink med å lære seg teken på dette.

Men de rimelige han har er helt klart ikke særlig gode, all tid de snurrer rundt feil veg, henger seg opp i tråden osv.

Så derfor er vi på leting etrer en yo-yo som har en del bedre kvalitet og som er dugendes å bruke en god stund og til skikkelige triks og greier.

Jeg skjønner såpass at jeg kan få tak i diverse på leketøysforretninger og ymse andre butikker, men jeg ville synes det var veldig greit om jeg kunne få en anbefaling hvis noen har. Da kan vi bare gå rett og handle den yo-yo`n som er dugendes liksom.

:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du får kjøpt slike profesjonelle yo-yo's, men søk litt på nettet så finner du sikkert noe som passer for dere. Det fins så mye forskjellige typer, noen har nærmest en "motor" inni, med tannhjul og andre fancy innretninger som lys og lyd :)

Ellers finner du mye kule tricks på youtube og spesielle yo-yo-sider. Mye gøy!! Lykke til! :)

http://www.google.no/search?hl=no&q=yo-yo+kj%C3%B8p&meta=

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...