Gå til innhold

For et fantastisk vær!!!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg er klar over at ikke været er det samme over hele landet, men jeg må bare få juble litt over det fantastiske SOMMER-været vi har hatt den siste uka!!!!

Det er faktisk reneste sommeren, her på Sørlandet i alle fall - og vi går i sommertøy fra tidlig morgen til seine kvelden. Jeg har gått i shorts og bikinioverdel i hele dag - ungene har løpt rundt i shorts/truse, vi har vært ved sjøen - vi har rodd og fisket, jeg har vasset - og vi har solt oss og kost oss :-)

Siden vi ikke hadde noe sommer i fjor, har det vært ekstra herlig å få oppleve disse dagene! Og de ser ut til å fortsette enda noen dager!

Skrevet

Jeg og Squishy har kost oss ute hver eneste dag. Det er herlig. Han gråter når vi må gå inn. Jeg gleder meg virkelig til resten av sommeren. La oss håpe for godt vær på 17. mai :)

Gjest prust
Skrevet

Jeg og Squishy har kost oss ute hver eneste dag. Det er herlig. Han gråter når vi må gå inn. Jeg gleder meg virkelig til resten av sommeren. La oss håpe for godt vær på 17. mai :)

Ja, håper det blir fint den 17. også!

Eldstemann var ute i hagen og spilte fotball med nabogutten helt til klokka 21 i kveld - jeg malte garasjeporten litt før ni - og temperaturen nå halv tolv er 11,8 :-)

Fikk melding fra ei venninne som er i Spania denne uka - der var det regn og 12 grader :-(

Gjest bosatt i stavannger_sol her og:/
Skrevet

for mye sol tar på det og:(

trollemor;o)
Skrevet

Det er fantastisk i Møre & Romsdal også. 21 grader i og strålende sol i dag:o)

Gjest prust
Skrevet

Synes du det er for mye sol?

Å nei - jeg kjenner virkelig at jeg har savnet solvarmen - selv om jeg egentlig finner sjarm med alle årstidene - så er sommeren fantastisk :-)

Gjest prust
Skrevet

Det er fantastisk i Møre & Romsdal også. 21 grader i og strålende sol i dag:o)

Så deilig - nå har vi akkurat gjort avtale med en familie i morgen - å treffe dem ved sjøen, grille sammen, sole oss, fiske og skravle :-)

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Ikke tull!! Solen har jo stort sett vært fraværende siden sommeren 2006.. Tåler litt nå:-)

Gjest Rorbu
Skrevet

Din egoist. Neste gang du får lyst til å skryte tenk at det kanskje er andre som ikke har det så bra. Da hjelper det ikke å lese om hvor godt du har det.

Gjest prust
Skrevet

Din egoist. Neste gang du får lyst til å skryte tenk at det kanskje er andre som ikke har det så bra. Da hjelper det ikke å lese om hvor godt du har det.

Det må da være lov å uttrykke glede over noe, selv om en vet at ikke alle har det akkurat slik?

Her har vi ikke hatt sommer siden 2006... - med unntak av noen få enkelte dager i fjor.

Vi var ikke i båt mer enn et par ganger i fjor, ungene badet så vidt, og det regnet og var en fæl sommer.

Ønsker deg en strålende pinse - uansett vær!

Skrevet

Ja er det ikke deilig! Og denne dagen tegner til å bli like nydelig.

Og duuuuuuuuuuuuu så velfortjent etter &%¤/"-sommeren i fjor!

Nyt pinsen! Og måtte det vare til 17.mai! Været altså. ;)

:-)

mariaflyfly
Skrevet

Det har vært helt fantastisk her også. De to siste kveldene har vi grilla og sittet ute på verandaen til langt på natt.

Du er heldig som bor ved sjøen, det høres helt nydelig ut. :)

Gjest togli
Skrevet

Det var vært nyyydelig ute, ja!! Spesielt igår koste vi oss fælt her i møre og romsdal også. Akkurat passe varmt og deilig med litt over 20 grader i skyggen :)

Idag er det også ganske bra vær, men det blåser kald vind:(

Skal uansett ikke klage siden vi har hatt bra vær lenge!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Fint vær er vel ikke noe man -skryter- av? Som prust skriver, man gleder seg over det! :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja,det har vært et nydelig vær den siste uken,men i dag har det vært regn i luften her : (

Men finaværet kommer igjen i morgen sies det : )

Skrevet

Skjerp deg. Her snør det i dag, men vi vet da at mai er en lunefull måned her nord. At du ikke kan glede deg med de som nyter finværet sørpå, viser at du er like mye egoist.

Gjest mora2
Skrevet

Herlig vær! Må bare nyte det, og håpe det varer lenge! :0)

Skrevet

Det har vært noen utrolige dager :-) Jeg har vært ute flere timer hver dag - tenker at det gjelder å få med seg det finværet vi får!

Men jeg har sett på langtidsvarselet, og det ser ut som om at fra og med tirsdag så får vi mer enn nok regn og vind... En dag er det meldt 22 mm nedbør!

Skrevet

Det har vært noen utrolige dager :-) Jeg har vært ute flere timer hver dag - tenker at det gjelder å få med seg det finværet vi får!

Men jeg har sett på langtidsvarselet, og det ser ut som om at fra og med tirsdag så får vi mer enn nok regn og vind... En dag er det meldt 22 mm nedbør!

''En dag er det meldt 22 mm nedbør!''

Det kommer plantene til å like.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...