AneM1365380603 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har spist masse is! Det har jeg også! I morges sto jeg opp og henta en Sandwich fra fyseren. Jeg lista meg tilbake til senga og spiste den. Da den var oppspist lista jeg meg ut og henta en til. Det var frokosten. 0 Siter
cathlin Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Det har jeg også! I morges sto jeg opp og henta en Sandwich fra fyseren. Jeg lista meg tilbake til senga og spiste den. Da den var oppspist lista jeg meg ut og henta en til. Det var frokosten. Hehe. Det kunne sikkert jeg også gjort. Kjøpte en sixpack med kroneis på fredag, og i dag er det svært få igjen. Pluss at jeg har noen saftis som jeg spiser av medisinske grunner:-) 0 Siter
guttas Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Skjønner hva du mener. Vi har vært i Tromsø i helgen. Der var det regn og storm da vi kom på fredag. Regnet gikk over til snø, og lørdag morgen var alt hvitt. Det har vært surt og kaldt hele helgen. Men nå er vi tilbake på østlandet, og håper godværet holder noen dager til. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Det har vært helt fantastisk her også. De to siste kveldene har vi grilla og sittet ute på verandaen til langt på natt. Du er heldig som bor ved sjøen, det høres helt nydelig ut. Vi har hatt nok en dag ved sjøen, der min far bor :-) Jeg startet dagen med en god løpetur - deretter et par timer på verandaen mens ungene lekte i hagen (jeg lå og leste, og ble ganske rød på ryggen). Så tok vi en liten sykkeltur alle fem, hadde med smurte lefser og vannflasker, og syklet til en lekeplass ikke langt herfra. Vi klatret og ronset alle mann, og koste oss i sola. Da vi kom hjem, pakket vi med grillmat, og kjørte ut til dette stedet ved sjøen. Det var en tanke vindpust i dag, men fantastisk vær. Vi hadde invitert en familie med båt ut dit - og vi fikk audiens til å beskue det store vidunderet (helt vanvittig råflott) - og så koste vi oss på land med fisking, grilling, kjasing og roing og hopping på trampoline. Var der helt til over åtte. Så var det kveldsmat på ungene, og boms i seng (trøtte alle tre) - og nå sitter vi med hver vår pc og glass nr 2 med Campari.... og jeg har lest ut krimboka mi. En vanvittlig delig dag - det føles som om vi har sommerferie :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Vi har hatt nok en dag ved sjøen, der min far bor :-) Jeg startet dagen med en god løpetur - deretter et par timer på verandaen mens ungene lekte i hagen (jeg lå og leste, og ble ganske rød på ryggen). Så tok vi en liten sykkeltur alle fem, hadde med smurte lefser og vannflasker, og syklet til en lekeplass ikke langt herfra. Vi klatret og ronset alle mann, og koste oss i sola. Da vi kom hjem, pakket vi med grillmat, og kjørte ut til dette stedet ved sjøen. Det var en tanke vindpust i dag, men fantastisk vær. Vi hadde invitert en familie med båt ut dit - og vi fikk audiens til å beskue det store vidunderet (helt vanvittig råflott) - og så koste vi oss på land med fisking, grilling, kjasing og roing og hopping på trampoline. Var der helt til over åtte. Så var det kveldsmat på ungene, og boms i seng (trøtte alle tre) - og nå sitter vi med hver vår pc og glass nr 2 med Campari.... og jeg har lest ut krimboka mi. En vanvittlig delig dag - det føles som om vi har sommerferie :-) '' Vi klatret og ronset alle mann, og koste oss i sola. '' Ronset? Og det betyr? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 '' Vi klatret og ronset alle mann, og koste oss i sola. '' Ronset? Og det betyr? Her er litt DOL-opplæring for sørlands-analfabeter: å ronse = å huske = å disse :-) 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 '' Vi klatret og ronset alle mann, og koste oss i sola. '' Ronset? Og det betyr? Det skulle antakelig være ronket. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Her er litt DOL-opplæring for sørlands-analfabeter: å ronse = å huske = å disse :-) Aah ;O) Tenkte kanskje det var å skli jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.