Gå til innhold

For et fantastisk vær!!!

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har spist masse is!

Det har jeg også! I morges sto jeg opp og henta en Sandwich fra fyseren. Jeg lista meg tilbake til senga og spiste den. Da den var oppspist lista jeg meg ut og henta en til. Det var frokosten.

Skrevet

Det har jeg også! I morges sto jeg opp og henta en Sandwich fra fyseren. Jeg lista meg tilbake til senga og spiste den. Da den var oppspist lista jeg meg ut og henta en til. Det var frokosten.

Hehe. Det kunne sikkert jeg også gjort. Kjøpte en sixpack med kroneis på fredag, og i dag er det svært få igjen. Pluss at jeg har noen saftis som jeg spiser av medisinske grunner:-)

Skrevet

Skjønner hva du mener. Vi har vært i Tromsø i helgen. Der var det regn og storm da vi kom på fredag. Regnet gikk over til snø, og lørdag morgen var alt hvitt. Det har vært surt og kaldt hele helgen. Men nå er vi tilbake på østlandet, og håper godværet holder noen dager til.

Gjest prust
Skrevet

Det har vært helt fantastisk her også. De to siste kveldene har vi grilla og sittet ute på verandaen til langt på natt.

Du er heldig som bor ved sjøen, det høres helt nydelig ut. :)

Vi har hatt nok en dag ved sjøen, der min far bor :-)

Jeg startet dagen med en god løpetur - deretter et par timer på verandaen mens ungene lekte i hagen (jeg lå og leste, og ble ganske rød på ryggen). Så tok vi en liten sykkeltur alle fem, hadde med smurte lefser og vannflasker, og syklet til en lekeplass ikke langt herfra. Vi klatret og ronset alle mann, og koste oss i sola.

Da vi kom hjem, pakket vi med grillmat, og kjørte ut til dette stedet ved sjøen. Det var en tanke vindpust i dag, men fantastisk vær. Vi hadde invitert en familie med båt ut dit - og vi fikk audiens til å beskue det store vidunderet (helt vanvittig råflott) - og så koste vi oss på land med fisking, grilling, kjasing og roing og hopping på trampoline.

Var der helt til over åtte. Så var det kveldsmat på ungene, og boms i seng (trøtte alle tre) - og nå sitter vi med hver vår pc og glass nr 2 med Campari.... og jeg har lest ut krimboka mi.

En vanvittlig delig dag - det føles som om vi har sommerferie :-)

candyqueen_83
Skrevet

Vi har hatt nok en dag ved sjøen, der min far bor :-)

Jeg startet dagen med en god løpetur - deretter et par timer på verandaen mens ungene lekte i hagen (jeg lå og leste, og ble ganske rød på ryggen). Så tok vi en liten sykkeltur alle fem, hadde med smurte lefser og vannflasker, og syklet til en lekeplass ikke langt herfra. Vi klatret og ronset alle mann, og koste oss i sola.

Da vi kom hjem, pakket vi med grillmat, og kjørte ut til dette stedet ved sjøen. Det var en tanke vindpust i dag, men fantastisk vær. Vi hadde invitert en familie med båt ut dit - og vi fikk audiens til å beskue det store vidunderet (helt vanvittig råflott) - og så koste vi oss på land med fisking, grilling, kjasing og roing og hopping på trampoline.

Var der helt til over åtte. Så var det kveldsmat på ungene, og boms i seng (trøtte alle tre) - og nå sitter vi med hver vår pc og glass nr 2 med Campari.... og jeg har lest ut krimboka mi.

En vanvittlig delig dag - det føles som om vi har sommerferie :-)

'' Vi klatret og ronset alle mann, og koste oss i sola.

''

Ronset? Og det betyr?

Gjest prust
Skrevet

''

Ronset? Og det betyr?

Her er litt DOL-opplæring for sørlands-analfabeter:

å ronse = å huske = å disse

:-)

Skrevet

''

Ronset? Og det betyr?

Det skulle antakelig være ronket.

candyqueen_83
Skrevet

Her er litt DOL-opplæring for sørlands-analfabeter:

å ronse = å huske = å disse

:-)

Aah ;O) Tenkte kanskje det var å skli jeg :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...