Gå til innhold

Man forstår at ungene begynner å bli store...

AAA

Anbefalte innlegg

.... når klokka snart er halv ti på morgenen og hele familien sover enda, unntatt mamma. ;-)

Ganske deilig i grunnen, å få drikke morgenkaffen helt i stillhet. Hehe....

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig!

Mine på 6 og 9 har også begynt å mase mindre om morgenen. De står som regel opp selv, og sover hele natta selvsagt. Noe heeelt annet enn livet med baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, det var voldsomt:-) Jeg tror vi muligens har barn på ca samme alder (3,5 og 6,5) men jeg tror nok det er mange år fram i tid at alle her i hus sover så lenge. Her våkner de stort sett seks, kan noen ganger ¨på sommertid strekke seg til lå sove til sju (fordi de har vært lengre oppe over lang tid)

Men heldigvis så har gutta her i lang tid klart seg selv om morgenen. Dvs mamma må bli med opp og sette på tv. Vi sover i kjelleren og storebror er, av en eller annen grunn, redd for å gå opp alene. vi følger dem opp, smører ei skive og går ned igjen og kan sove i et par timer. I dag var gutta oppe sju og mamman og pappan oppe halv ti:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Ene barnet mitt er et utpreget b-menneske og kan i mellom sove til 9 eller 10, særlig etter å ha hatt fri et par dager. Og det selv om vi ikke har særlig senere leggetid enn på hverdager.

Problemet er jo at han da ikke vil sove til kvelden etterpå, og at det blir en skrekkelig blåmandag - slik som i morges :/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er skikkelig deilig når en ikke må opp så tidlig at man føler man just har sovnet selv :) Min minste sover til mellom kl åtte og ti på fridager, og det er ikke alltid hun våkner meg med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...