Gå til innhold

Trist i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

:o) Dette er et trøstesmil.. et forstår-deg-smil.

Håper du klarer å slappe av litt. Får spist litt og sovet..

Det er tøffe dager du og dine har foran dere. På kort- og på lengre sikt. Bruk tiden.

De slipper å ha mere vondt nå. Vanskelig å tenke slik når en bare roper og ber de komme tilbake.. men det er faktisk slik.

-Og jeg er av de jeg da, som velger å tro at de er der ute et sted og følger med oss.. At de smiler ned til oss av vemod, når de ser hvor vondt det gjør, men at de selv er glade fordi de nå er fri..

Jeg føler så inderlig inderlig med deg.

Kjenner deg ikke, men det spiller ingen rolle. Skulle gjerne vist nicket mitt, men velger å la det være.

Klem

Tusen takk!

Ja, jeg tror også de følger med.Må tro det for å kunne gå videre..

Og h*n var sliten, så tenker på alt h*n er spart for.

Nå "gleder" jeg meg til begravelsen er over, så hverdagen kan begynne. Det er den som er den tøffeste biten...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

2

• jubalong70

2

• mariaflyfly

1

• GeirB

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mora2
Skrevet

Så trist.... :-(

*klemme på mora2*

Takk!

Fått så mange fine ord og klemmer her inne, jeg blir helt rørt! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...