Gå til innhold

pulsklokker

Anbefalte innlegg

Gjest klukkklokk
Skrevet

har alle pulsklokker brystbelte?

noen som kan anbefale en god klokke, uten at den skal koste over 1000 kr.

hjernetrimmern
Skrevet

Vi selger en bra pulsklokke på Apotek1 for 299,- nå, eller var det 199,- nå kanskje...Utrolig å dårlig husk man har da, selv om man har fri et par dager...

Det er LHL som har den! Har ikke hørt noen klager på den!

Du kan jo stikke innom nærmeste A1 apotek for å ta en titt!

Skrevet

Vi selger en bra pulsklokke på Apotek1 for 299,- nå, eller var det 199,- nå kanskje...Utrolig å dårlig husk man har da, selv om man har fri et par dager...

Hvordan fungerer en sånn pulsklokke?

AneM1365380603
Skrevet

Såpass.. Jeg fikk en for noen dager som kostet nesten tusen kr. Jeg kunne godt nøyd meg med en som koster langt mindre.

AneM1365380603
Skrevet

Min har brystbelte, og det tror jeg de fleste har. Jeg har en fra Nike, og den koster litt mindre enn 1000 kr. En fra LHL som en annen foreslår fungerer sikkert vel så bra.

Snacky1365380698
Skrevet

Får at pulsen skal måles mest mulig korrekt er brystbelte best: sensor ligger nærme hjerte.

Polar er en racer på pulsklokker. Den mest basic modellen koster rundt 500/600 kr. Kjempekjekk! (t.o.m min mor som plutselig har begynt å trene på sine eldre dager skjønner seg på den)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...