Gå til innhold

Når begynte babyen deres å pludre og smile?

Gjest aaasssssssss

Anbefalte innlegg

Gjest aaasssssssss

Jeg mener min begynte ca. i fire ukers alder, begynte med at hun smilte når jeg stelte henne, og når jeg hadde hodet nært henne og smilte og sa hei til henne, virket det som om hun prøvde å etterligne lyden, og mer og mer ble dette til hei, viii, oii, og noe lignende mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eldste smilte senere enn min yngste, ikke så rart siden hun var mye plaget med magevondt. Hun var kanskje 6-7-8- uker før hun virkelig smilte og pludret. Min yngste hadde ikke disse problemen, og han smlte i 4-5 ukers alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktsmilet kom vel i 4-6 ukers alder, "pratingen" kom ved ca 6 uker med guttungen og litt tidligere med jentungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...