Gjest aaasssssssss Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg mener min begynte ca. i fire ukers alder, begynte med at hun smilte når jeg stelte henne, og når jeg hadde hodet nært henne og smilte og sa hei til henne, virket det som om hun prøvde å etterligne lyden, og mer og mer ble dette til hei, viii, oii, og noe lignende mamma. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Min eldste smilte senere enn min yngste, ikke så rart siden hun var mye plaget med magevondt. Hun var kanskje 6-7-8- uker før hun virkelig smilte og pludret. Min yngste hadde ikke disse problemen, og han smlte i 4-5 ukers alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kontaktsmilet kom vel i 4-6 ukers alder, "pratingen" kom ved ca 6 uker med guttungen og litt tidligere med jentungen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.