Gjest perfeksjonisten Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jente, lysblondt hår. Sort festdrakt m/kongeblått frontstykke. Hvilken farge på hårsløyfer? Jeg finner sikkert ikke den rette blåfargen Hvitt? Rødt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har kjøpt ganske tynne bånd (kanskje 1 cm brede) med striper som i det norske flagget som jeg tenkte snuppa skulle ha i håret 17.mai. Kunne kanskje være noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvis du går i en innholdsrik hobby, søm, sy-butikk har de blåfarger i alle toner (silkebånd). Kjøp det og knyt utenpå strikkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skal hun ha synlige strømpebukser ville jeg tatt samme farge som dem i håret :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perfeksjonisten Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skal hun ha synlige strømpebukser ville jeg tatt samme farge som dem i håret :0) Godt poeng! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Godt poeng! ) :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvis dette er til 17. mai, ville jeg valgt enten hvite (som strømpene?), eller kanskje flaggfarget (røde, hvite og blå). Tror ikke jeg hadde gått for rødt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvitt dersom bunadskjorta er hvit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.