Gå til innhold

Antrekk + hårsløyfer

Gjest perfeksjonisten

Anbefalte innlegg

Gjest perfeksjonisten

Jente, lysblondt hår.

Sort festdrakt m/kongeblått frontstykke. Hvilken farge på hårsløyfer? Jeg finner sikkert ikke den rette blåfargen :( Hvitt? Rødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt ganske tynne bånd (kanskje 1 cm brede) med striper som i det norske flagget som jeg tenkte snuppa skulle ha i håret 17.mai.

Kunne kanskje være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies mamma

Hvis du går i en innholdsrik hobby, søm, sy-butikk har de blåfarger i alle toner (silkebånd). Kjøp det og knyt utenpå strikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perfeksjonisten

Skal hun ha synlige strømpebukser ville jeg tatt samme farge som dem i håret :0)

Godt poeng! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dette er til 17. mai, ville jeg valgt enten hvite (som strømpene?), eller kanskje flaggfarget (røde, hvite og blå). Tror ikke jeg hadde gått for rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...