Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buksene går litt nedenfor knærne, sånn midt på tjukkleggen, men en oppbrett - sånn typisk sommerbukse.

Hvorfor er det så upassende da?

Jeg hang meg opp i skrivefeilen din, og så har jeg kanskje litt i overkant livlig fantasi. Det jeg så for meg var i alle fall mer enn upassende...;)

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• tonie

5

• Babette

5

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis knebusker betyr det jeg tror det gjør synes jeg det er et SVÆRT upassende antrekk;)

Knebukser kan jo være alle former for litt korte bukser, og behøver absolutt ikke bety noe "upassende".

Nå vet ikke jeg hva du forbinder med knebukser, men ;).

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis knebusker betyr det jeg tror det gjør synes jeg det er et SVÆRT upassende antrekk;)

Hehe, så først nå skrivefeilen :-).

(ikke at jeg dermed vet hva du tenkte på, men skjønner fantasien fikk sving på seg ;) ).

Skrevet

Det kommer helt an på hva slags jobb det er snakk om synes jeg. Utfordrende skal man nok ikke gå uansett, men singlet og leggbukser/skjørt er da ok på de varmeste dagene. Singlet kan man få veldig utringet, dem unngår jeg. De fleste stedene jeg har jobbet så har det vært eget antrekk på stedet.

Skrevet

*lol*

Gjest prust
Skrevet

Jeg hang meg opp i skrivefeilen din, og så har jeg kanskje litt i overkant livlig fantasi. Det jeg så for meg var i alle fall mer enn upassende...;)

Ååååååh.....!

Leste innlegget mitt med argusøyne tre ganger - og skjønte til slutt hva du hadde sett for deg !!!!!

Grøss!

Neida - her er det ikke noe buskas - hverken over eller under knærne :-D

Annonse

Skrevet

Ååååååh.....!

Leste innlegget mitt med argusøyne tre ganger - og skjønte til slutt hva du hadde sett for deg !!!!!

Grøss!

Neida - her er det ikke noe buskas - hverken over eller under knærne :-D

Hehe, heretter når jeg ser nicket ditt kommer jeg til å se for meg en dame med trang singlet og buskvekst ned til knærne!

Gjest prust
Skrevet

Hehe, heretter når jeg ser nicket ditt kommer jeg til å se for meg en dame med trang singlet og buskvekst ned til knærne!

Huff!

Hva kan jeg gjøre for å endre imaget mitt tro?

Skrevet

Kommer litt an på sandalene da. (Med sokker er uaktuelt uansett..) Men sandaler som ikke er veldig åpne, kan man godt ha på jobb, til sommerlige bukser, feks i lin.

Nå fant jeg bare noen trauste ecco når jeg søkte, men en litt stiligere utgave av denne feks:

http://www.ecco.com/no/no/kolleksjon/herrer/1/fritidssko/11/45754/00172/detail.do

Smak og behag, jeg synes som sagt ikke noe om menn i sandaler på innejobber...

Men sandalene i lenken var fine, de :)

Skrevet

Ja, viktig poeng! Det er jo vanskelig å vite akkurat hva de enkelte mener er godtagbart som "ikke for utfordrende".

Men generelt set tror jeg nok at de aller aller fleste i Norge godtar slik "utringing" som skapte furore i USA da det dukket opp på Hillary Clinton! M-)

http://img61.imageshack.us/img61/576/26243543kz4.png

Var det mye for amerikanerne? Den lille kløftbiten der... såpass må det da være ;-)

Skrevet

Jeg jobber på kontor og dersom jeg skal i møter så kler jeg meg veldig tekkelig, og viser lite hud. Da er det gjerne dress bukse, skjorte eller en topp, og dressjakke.

Men de dagene jeg ikke har møter så kler jeg meg litt mere avslappet. Jeg går stort sett alltid i kjoler, både på jobb og på fritiden. Kjolene på jobb går som regel til knærne, og dersom de er litt utrignet pleier jeg ha et skjerf i halsen som dekker litt av utringningen. Noen ganger har jeg også en singlet under kjolen.

Singlet-trikset er bra :)

Gjest togli
Skrevet

Knebukser kan jo være alle former for litt korte bukser, og behøver absolutt ikke bety noe "upassende".

Nå vet ikke jeg hva du forbinder med knebukser, men ;).

Det sto "knebusker", ikke "knebukser" ;-)

Gjest togli
Skrevet

Er jo ganske avhengig av hvor man jobber, kanskje?

Jeg liker ikke å gå altfor utringa, men det er mer fordi jeg er redd for at puppene skal sprette ut uten at jeg merker det :-)))

Har jeg et plagg som er veldig utringet, går jeg gjerne med en hvit singlett under.

Annonse

Gjest prust
Skrevet

Er jo ganske avhengig av hvor man jobber, kanskje?

Jeg liker ikke å gå altfor utringa, men det er mer fordi jeg er redd for at puppene skal sprette ut uten at jeg merker det :-)))

Har jeg et plagg som er veldig utringet, går jeg gjerne med en hvit singlett under.

Fikk en assosiasjon til å sprette ut:

Da jeg hadde fått nummer to, var jeg ganske rask til å begynne å trene på Friskis og svettis. En gang vi stod i ring og hoppet og danset der - 20-30 damer sammen - så vips, så fløy det noe hvitt gjennom lufta og landet på golvet foran meg - og vips, kom det en til av samme sorten flaksende....:

Joda - det var mine ammeinnlegg som hadde hoppet ut av BH'en mens jeg danset :-)

Ikke ofte jeg rødmer - men DA ble jeg dritflau - selv om det bare var damer tilstede, og de fleste sikkert hadde brukt ammeinnlegg selv!

Skrevet

Nei det ser eg ikkje noen grunn til å gjøre uansett kor varmt og fint det er. :)

Men når det er over 20 grader så går eg alltid med smekken åpen.

Gjest togli
Skrevet

Fikk en assosiasjon til å sprette ut:

Da jeg hadde fått nummer to, var jeg ganske rask til å begynne å trene på Friskis og svettis. En gang vi stod i ring og hoppet og danset der - 20-30 damer sammen - så vips, så fløy det noe hvitt gjennom lufta og landet på golvet foran meg - og vips, kom det en til av samme sorten flaksende....:

Joda - det var mine ammeinnlegg som hadde hoppet ut av BH'en mens jeg danset :-)

Ikke ofte jeg rødmer - men DA ble jeg dritflau - selv om det bare var damer tilstede, og de fleste sikkert hadde brukt ammeinnlegg selv!

Hehe, det samme skjedde midt på dansegulvet på disco når en venninne av meg var ute på sin første jentekveld etter fødselen. Det var heldigvis ganske mørkt i lokalet, så jeg tror ikke det var andre enn vi venninnene som så hva hun lette etter når hun krøp rundt på alle fire midt på dansegulvet ;-P

Gjest togli
Skrevet

Nei det ser eg ikkje noen grunn til å gjøre uansett kor varmt og fint det er. :)

Men når det er over 20 grader så går eg alltid med smekken åpen.

*Flirer*

Skrevet

Huff!

Hva kan jeg gjøre for å endre imaget mitt tro?

Jeg ser ingen annen løsning enn at du legger ut noen bilder som korrigerer buskasbildene vi har i hodet.

*gliser bredt*

;)

Skrevet

Var det mye for amerikanerne? Den lille kløftbiten der... såpass må det da være ;-)

Ja, det skulle ikke mer til i dobbelmoralens land;-)

Jeg googlet hillary + clinton + cleavage og fikk 120 000 treff!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...